اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی:

دولت در مازندران 10 بیمارستان می‌سازد

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 10 بیمارستان در مازندران از سوی این وزارتخانه در حال ساخت است که از این تعداد شش بیمارستان بزرگ و چهار بیمارستان کوچک هستند.

دولت در مازندران 10 بیمارستان می‌سازد
به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، عملیات ساخت بیمارستان 220 تختخوابی فوق تخصصی تنکابن با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در این مراسم با تقدیر از پیگیری‌های مسئولان مازندران و وزیر اقتصاد با توجه به تنگناهای فراوانی که بر سر راه این پروژه قرار داشت، آغاز ساخت آن را به فال نیک گرفت.
محمد جعفر علیزاده تصریح کرد: در این مدت باقیمانده سال پیمانکار بیشتر به تجهیز کارگاه و کارهای زیربنایی و تامین مصالح و اجرای پی خواهد پرداخت، ولی با ورود به سال 91 سرعت ساخت آن شتاب بیشتری می‌گیرد.  
وی با اشاره به اینکه بیمارستان 220 تختخوابی تنکابن یک بیمارستان جنرال است و تمام بخش‌ها به ویژه چهار بخش مهم داخلی، جراحی با پنج اتاق عمل، زنان و زایمان و اورژانس را در کنار امکاناتی از قبیل ICU، CCU و بسیار امکانات دیگر را دارد، تاکید کرد: از 220 تخت این بیمارستان 160 تخت برای بستری شدن است و امروز نقشه آن پیاده و با پی‌کنی عملیات ساختمانی آغاز می‌شود.
علیزاده زمان‌بندی ساخت این پروژه را سال 93 و بهره‌برداری از آن را پایان همان سال عنوان کرد و بیان داشت: 10 بیمارستان در مازندران از سوی این وزارتخانه در حال ساخت است که از این تعداد شش بیمارستان بزرگ و چهار بیمارستان کوچک هستند.
وی تصریح کرد: با احداث این پروژه‌های بیمارستانی از نظر سرانه درمانی مازندران بی‌نیاز به تخت بیمارستانی می‌شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بیمارستان‌سازی تلاش در راه افزایش سلامت مردم است و کار بسیار بزرگی است، اذعان داشت: برای ساخت این بیمارستان‌ها نیازمند مساعدت همه هستیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول