اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زنجان خبر داد

وقوع صددرصد تولدها در بیمارستان‌های استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زنجان گفت: نزدیک به 100 درصد تولد‌ها در استان زنجان در بیمارستان‌ها صورت می‌گیرد.

وقوع صددرصد تولدها در بیمارستان‌های استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا صائینی عصر امروز در جلسه وقایع حیاتی اظهار داشت: با توجه به وجود مشکلات زیاد در برخی از روستاهای استان زنجان، تولد 100 درصدی نوزادان در بیمارستان‌ها توسعه مناسب شاخص‌های سلامتی استان محسوب می‌شود.
وی تاکید داشت:  نفوذ خانه‌های بهداشت روستایی به عنوان شریان‌های حیاتی در روستاهای استان زنجان موجب ثبت مرگ‌ و میر نوزادان و ارائه گزارشات در روستاها شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زنجان با اشاره به اینکه ارائه آمار مادران باردار توسط شبکه بهداشت و درمان استان زنجان از جمله اقدامات این مرکز در راستای ثبت وقایع در استان به شمار می‌رود، خاطر نشان کرد: ثبت وقایع بدون خدشه بیانگر توسعه کشور است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت کشور در زمینه‌های مختلف نسبت به گذشته رشد زیادی کرده است، اضافه کرد: اطلاعات در زمینه تولد و مرگ ‌و میر در آمار و ارقام مورد استفاده در استان و کشور موثر است.
صائینی با تاکید بر اینکه در سال‌های گذشته مبادله اطلاعات به صورت ماهانه صورت می‌گرفت، ادامه داد: در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این اقدام به صورت هفتگی انجام می‌شود.
وی با اشاره به اجرای برنامه پرونده الکترونیک سلامت در برخی از نقاط کشور اظهار داشت: این طرح در حال حاضر در استان زنجان نیز به صورت محدود اجرا می‌شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زنجان اذعان داشت: با ارتباط مناسب اداره کل ثبت احوال استان زنجان پرونده الکترونیک سلامت گام بزرگی در راستای پیشرفت استان محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول