اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی جیرفت:

کلنگ بیمارستان 240 تختخوابی در جیرفت زده می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در آینده نزدیک کلنگ بیمارستان 240 تختخوابی در جیرفت زده می‌شود.

کلنگ بیمارستان 240 تختخوابی در جیرفت زده می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، فریدون افضلی عصر امروز در جلسه بیان مشکلات برای طرح در ستاد راهبردی جنوب کرمان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرستان جیرفت نبود حتی یک تخت خالی در بیمارستان‌های این شهر است.
وی با ضروری دانستن توسعه بیمارستان‌های این شهر افزود: در بیمارستان آیت‌الله کاشانی جیرفت روزانه 55 زایمان صورت می‌پذیرد که این ضرورت توسعه این بیمارستان را می‌رساند.
افضلی با اشاره به ضرورت فضای آموزشی مناسب خاطرنشان کرد: نبود دستگاه ام‌آر‌آی و فضای مناسب آموزشی از مهم‌ترین نیازهای این دانشگاه است.
حجت‌الاسلام فرزاد احمد‌یوسفی رئیس تبلیغات اسلامی جیرفت نیز اظهار داشت: توسعه و تکمیل مصلای شهر جیرفت ضروری‌ترین درخواست نمازگزاران این شهر است.
وی با اشاره به ضروریت ارتقای حوزه علمیه در جیرفت گفت: راه‌اندازی مرکز تحصیلات تکمیلی حوزه علمیه شهرستان جیرفت و همچنین ساخت و تجهیز خانه عالم از مهم‌ترین نیاز های طلاب این شهرستان است.
احمدیوسفی با اشاره به ضرورت بحث‌های فرهنگی و قرآنی در روستاها و بخش‌ها خاطرنشان کرد: بلا‌تکلیفی ساختمان‌های فرهنگی در بخش‌ها و عدم وجود خانه‌های قرآنی روستایی از مهم‌ترین مشکلات در بخش‌ها و روستاها است.
انتهای پیام/‌ص30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول