اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مساعدت نفت و گاز پارس و شرکت ملی گاز ایران محقق شد

اختصاص 35 میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز بیمارستان توحید جم

خبرگزاری فارس: رئیس امور مالی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از اختصاص 35 میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز بیمارستان توحید جم خبر داد.

اختصاص 35 میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز بیمارستان توحید جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالله مومنی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های توسعه‌ای مراکز درمانی صنعت نفت استان بوشهر اظهار داشت: بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر بیش از 34 مرکز درمانی و کلینیک تخصصی و بیمارستان دارد که به کارکنان صنعت نفت و مردم بومی استان بوشهر خدمات ارائه می‌کند.
وی افزود: ارائه خدمات بهینه و کیفیت‌بخشی به خدمات مهم‌ترین اولویت این سازمان است که در سال جاری در این مسیر برنامه‌های متنوعی اجرایی شده است.
رئیس امور مالی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از کمک 35 میلیارد ریالی شرکت نفت و گاز پارس و شرکت ملی گاز برای توسعه و تجهیز بیمارستان توحید جم خبر داد و خاطرنشان کرد: توسعه و تجهیز بیمارستان توحید جم از مصوبات اصلی کارگروه‌های شش‌گانه منطقه پارس جنوبی است و بر این اساس مقرر شده شرکت نفت و گاز پارس مبلغ 25 میلیارد ریال و شرکت ملی گاز ایران نیز 10 میلیارد ریال به این منظور اختصاص دهند.
مومنی تصریح کرد: بیمارستان توحید جم به عنوان مرکز درمانی خدمات دهنده به کارکنان و خانواده‌های ساکن در شهرک‌های مسکونی و همچنین پشتیبان درمانی منطقه عملیاتی پارس جنوبی است و باید امکانات پیشرفته به این بیمارستان اختصاص یابد.
وی ادامه داد: شرکت نفت و گاز پارس در نخستین مرحله از این مشارکت، مبلغ 5 میلیارد ریال را به حساب سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت واریز کرده است.
مومنی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در این مرحله و با بودجه اختصاص یافته، پروژه‌های "توسعه انبار دارویی و انبار تجهیزات"، "راه‌اندازی بخش جدید دندانپزشکی" و "خرید بخشی از وسایل مورد نیاز پلی‌کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم" اجرایی و تکمیل خواهد شد.
وی با تقدیر از مساعدت مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و مدیریت امور مالی این شرکت، اضافه کرد: طرح توسعه بیمارستان توحید جم با پیشرفت خوبی، به زمان بهره‌برداری نزدیک شده است.
این مسئول گفت: احداث پلی‌کلینیک تخصصی، راه‌اندازی پلی‌کلینیک دندانپزشکی، راه‌اندازی داروخانه مجهز و احداث و تجهیز آزمایشگاه طبی از بخش‌های مهمی است که در طرح توسعه بیمارستان توحید جم ساخته می‌شود.
مومنی اذعان داشت: ساخت و راه‌اندازی بخش تشخیصی نیز از دیگر بخش‌های این طرح مهم است و در بخش تشخیصی این بیمارستان واحدهای اندوسکوپی، کولونوسکوپی، تست ورزش، اکو کاردیوگرافی و سونوگرافی راه‌اندازی می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول