اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مسکن و شهرسازی بوشهر:

بیمارستان برازجان تیر 91 تحویل دانشگاه علوم پزشکی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست مسکن و شهرسازی استان بوشهر گفت: بیمارستان برازجان تیر ماه 91 تحویل دانشگاه علوم پزشکی می‌شود.

بیمارستان برازجان تیر 91 تحویل دانشگاه علوم پزشکی می‌شود
علیرضا صفایی بوشهری امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های اداره مسکن در دشتستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: بیمارستان 160 تخت‌خوابی برازجان از طرح‌های مهم و بزرگ استان است که با تلاش شبانه‌روزی سازمان مسکن و شهرسازی در دست احداث است.
وی افزود: هم‌اکنون پیمانکار این پروژه در سه شیفت کاری و به شکل 24 ساعته در اجرای طرح فعال است و تلاش زیادی برای رفع اعتبار این طرح به عمل آورده‌ایم.
سرپرست مسکن و شهرسازی استان بوشهر از پیشرفت 80 درصدی این طرح خبر داد و خاطرنشان کرد: این بیمارستان در تیرماه سال آینده تکمیل می‌شود و با اتمام عملیات ساختمانی، به منظور تجهیز و راه‌اندازی تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر می‌شود.
صفایی بوشهری تصریح کرد: این بیمارستان بیش از 14 هزار و 500 متر زیربنا دارد و استانداردهای ساخت و ساز به طور کامل در این طرح لحاظ و اجرا شده است.
وی عنوان کرد: مردم برازجان بی‌صبرانه منتظر اتمام این بیمارستان هستند که به فضل خدا این امر در کمترین زمان ممکن محقق می‌شود.
صفایی بوشهری همچنین با اشاره به تلاش اداره راه برای تکمیل بزرگراه اهرم به دیلم گفت: این بزرگراه به طول 205 کیلومتر در دست احداث است که در حوزه دشتستان و در مسیر برازجان به آبپخش از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار است.
وی ابراز داشت: در سال جاری حدود شش کیلومتر از این بزرگراه به بهره‌برداری رسیده و در ادامه پروژه نیز شاهد پیشرفت خوبی هستیم.
صفایی بوشهری متذکر شد: قرارگاه خاتم‌الانبیا و شرکت الهادی با تمام توان و انرژی در احداث این طرح تلاش می‌کنند و امیدوار هستیم در موعد مقرر شاهد بهره‌برداری از این طرح بزرگ باشیم.
این مسئول اذعان داشت: امسال بیش از 90 کیلومتر بزرگراه جدید در استان تکمیل و راه‌اندازی می‌شود و انتظار داریم تمام طرح‌های مورد نظر تا پایان امسال تکمیل شوند تا بتوانیم در ایام نوروز از آنها بهره ببریم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول