اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان خبر داد

ثبت 1900 شغل در سامانه کار و امور اجتماعی هندیجان

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان از ثبت یک‌هزار و 939 شغل در سامانه کار این شهرستان تا پایان سال‌جاری خبر داد.

ثبت 1900 شغل در سامانه کار و امور اجتماعی هندیجان
به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌اللهی ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال که در فرمانداری شهرستان هندیجان با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مصوبات جلسه این است که تا پایان سال‌جاری یک‌ هزار و 939 شغل در سامانه کار این شهرستان ایجاد شده و به ثبت برسد.
وی افزود: از میان شغل‌های معرفی شده تاکنون 532 شغل توسط جهاد کشاورزی، 156 شغل توسط کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و 153 شغل از سوی اداره بازرگانی شهرستان در سامانه کار و امور اجتماعی شهرستان به ثبت رسیده ‌است.
فرماندار هندیجان ادامه داد: همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز گزارش‌هایی را مبنی بر تعهد به ایجاد اشتغال برای ایثارگران و خانواده‌های شهدا ارائه داده‌ است.
فرج‌اللهی با اشاره به اهمیت اشتغال در جلوگیری از بروز ناهنجاری‌ها و بزهکاری‌های اجتماعی تصریح کرد: تمام نهادها و دستگاه‌های اداری موظف هستند که در زمینه ایجاد اشتغال فعالیت کرده و با جذب سهمیه خود از اداره کار و امور اجتماعی نسبت به حضور پررنگ در این عرصه تلاش کنند.
وی اضافه کرد: از بخشداری‌ها نیز خواسته شد تا طبق مصوبات نسبت به تشکیل سهمیه با دهیاری‌ها اقدام کرده و در زمینه ایجاد مشاغل خانگی در شهرستان فعالیت کنند.
فرماندار هندیجان در خصوص ضرورت اندیشیدن تدابیر لازم برای اشتغال جوانان خاطرنشان کرد: جوانان سرمایه‌های این نظام و مملکت هستند که نباید اجازه دهیم در بحران بیکاری به راه انحراف کشیده شوند.
فرج‌اللهی افزود: باید با ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان موجب بالندگی و رشد این استعدادهای باارزش نظام جمهوری‌اسلامی باشیم و از هرز رفتن قابلیت‌ها و توانایی‌های آنان جلوگیری کنیم.
وی با بیان اینکه هندیجان دارای پتانسیل‌های فراوان است که باید از آنها استفاده شود، اظهار داشت: بندر هندیجان از بنادر جنوبی کشور است که ظرفیت‌های فراوانی در زمینه‌های صیادی، کشاورزی، تجارت و گردشگری دارد که باید از آنها به بهترین شکل استفاده شده و برای ایجاد اشتغال جوانان مورد بهره‌برداری قرار گیرند.
فرماندار هندیجان با تأکید بر لزوم تلاش مسئولان برای فراهم آوردن زمینه‌های شغلی برای جوانان و افراد جویای کار تصریح کرد: اشتغال مهم‌ترین راه برای ورود جوانان به چرخه سازندگی و اقتصاد مملکت است و اگر می‌خواهیم جوانان ما در صحنه مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی حاضر بوده و هیچ‌گاه در دام توطئه‌های آنان گرفتار نشوند باید برای اشتغال آنها کوشش کنیم.
فرج‌اللهی در پایان با اشاره به جذب اعتبارات مورد نیاز شهرستان گفت: مسئولان و مدیران نباید فرصت جذب اعتبار در سال‌جاری را از دست بدهند زیرا تا پایان سال فرصت چندانی باقی نمانده و باید در این زمینه تلاش کنند.
انتهای پیام/م20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول