اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار هندیجان خبر داد:

ایجاد یک‌هزار و 560 شغل در سامانه کار هندیجان

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان از ایجاد یک هزار و 560 شغل در سامانه اداره کار و امور اجتماعی این شهرستان خبر داد.

ایجاد یک‌هزار و 560 شغل در سامانه کار هندیجان
بهروز فرج‌‎اللهی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: از محل اعتبارات تحصیلات مشاغل اداره کار و امور اجتماعی اعتباری جمعا بالغ بر 2 میلیارد و 452 میلیون و 400 هزار تومان سهمیه کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و صندوق مهر امام رضا(ع) به این نهادها اختصاص یافت.
وی افزود: این اعتبارات در اختیار بانک‌های ملی، سپه، کشاورزی، تجارت، مسکن، رفاه و پست بانک شهرستان هندیجان قرار گرفته‎است.
فرج‎اللهی در خصوص تعهدات ایجاد اشتغال در این شهرستان گفت: در راستای تعهدات ایجاد اشتغال در شهرستان هندیجان تعداد یک‌هزار و 561 شغل به منظور تلاش برای حل مشکل بیکاری جوانان و افراد جویای کار در سامانه اداره کار و امور اجتماعی این شهرستان ثبت شد.
فرماندار هندیجان بیان کرد: سرمایه گذاری در امور تجارت، کشاورزی و صیادی می تواند زمینه‌های اشتغال را فراهم کرده و در محرومیت‎زدایی و حل مشکلات جوانان به میزان زیادی تأثیرگذار باشد.
وی با اشاره به ظرفیت‎های موجود در بنادر سجافی و بحرکان تصریح کرد: از تجار و سرمایه‎گذاران داخلی می‎خواهیم تا با سرمایه‎گذاری در بخش‎های تجارت و صیادی و کشاورزی در این بنادر فرصت‎های شغلی ارزشمندی را برای افراد جویای کار فراهم آورند.
فرج‎اللهی با بیان اینکه جذب اعتبارات می‎تواند کمک شایانی به حل مشکل بیکاری کند، گفت: مسئولان ادارات باید به دنبال جذب اعتبارات خود باشند و همگی در حل محرومیت‎ها و مشکلات مردم شهرستان هندیجان بکوشند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول