اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون خراسان جنوبی خبر داد:

۷۰۰ مورد ثبت‌نام در سامانه کارگران و گروه‌های کار نمونه خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: تعداد ثبت‌نام شدگان کارگر و گروه‌های کار نمونه در مرحله مقدماتی این استان به بیش از 700 نفر رسید.

۷۰۰ مورد ثبت‌نام در سامانه کارگران و گروه‌های کار نمونه خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عابدین محمدی پیش از ظهر امروز در جمع کارگران خراسان جنبی اظهار داشت: تاکنون مشخصات تعداد 703 نفر از کارگران و گروه‌های کار نمونه ثبت سامانه شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 21 درصدی برخوردار است.
وی اظهار داشت: این فرآیند از تاریخ 10 خرداد ماه امسال آغاز و تا 25 مهرماه ادامه دارد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: پس از مهلت تعیین شده، کمیته فنی انتخاب کارگران و گروه‌های کار نمونه مرکب از نمایندگان سازمان‌های عضو شامل اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت، کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار، صدا و سیما، به بررسی پرونده‌های ارسالی پرداخته و پرونده‌های منتخب به دبیرخانه کمیته فنی انتخاب کارگران و گروه‌های کار نمونه کشوری ارسال می‌شود.
وی یادآور شد: تمام کارفرمایانی که تاکنون موفق به دریافت فرم کارگر نمونه نشده‌اند می‌توانند در مرکز استان به اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی واحد امور اجتماعی و در سایر شهرستان‌ها نیز به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه و نسبت به تکمیل کاربرگ‌ها اقدام کنند.
محمدی افزود: این فرآیند به استناد ماده 195 قانون کار و همه ساله در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری انجام می‌پذیرد.
وی ادامه داد: امسال برای اشتغال خانگی 27 میلیارد تومان و برای طرح‌های خود اشتغالی 19 میلیارد تومان بودجه به استان ابلاغ شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین در راستای ایجاد اشتغال خانگی سعی بر این است که اشتغال در خود شهرستان‌ها پیگیری و اجرا شود.
محمدی افزود: برای ایجاد مشاغل خانگی تا سقف 50 میلیون ریال به متقاضیان تسهیلات اعطا می‌شود.
وی میزان تسهیلات در بخش خود اشتغالی را 100 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تمام تلاش در راستای جذب صحیح تسهیلات بوده و در این راستا صدور مجوز اشتغال خانگی بر عهده ادارات کل استان‌ها است.
 انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول