اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفار چالوس:

80 درصد شبکه‌ آب روستاهای چالوس فرسوده است

خبرگزاری فارس: مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان چالوس گفت: 80 درصد شبکه‌های تحویلی آب و فاضلاب شهری در حوزه‌های روستایی بخش مرکزی به این اداره فرسوده است.

80 درصد شبکه‌ آب روستاهای چالوس فرسوده است
خلیل اسماعیلی امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در چالوس بیان داشت: شبکه آبرسانی 16 روستای بخش مرکزی که در حوزه مدیریت آب و فاضلاب شهری بود در سال جاری به این مدیریت واگذار شد.
وی بیان داشت: با توجه به فرسوده بودن شبکه‌های آب رسانی واگذار شده، تاکنون 18 کیلومتر شبکه‌ها تعویض و لوله‌گذاری شده است.
اسماعیلی بیان داشت: در حال حاضر در روستاهای بخش مرکزی چالوس مشکل کمبود آب نداریم و تمهیدات لازم برای نوروز از اکنون در حال انجام است.
مدیر آبفار شهرستان چالوس تصریح کرد: با توجه به گردشگرپذیر بودن شهرستان چالوس به ویژه بخش مرکزی چالوس و کلاردشت و چند برابر شدن جمعیت در ایام تعطیل با کمبود آب مواجه هستیم که از هم‌اکنون، برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای نوروز سال91 در حال انجام است.
اسماعیلی در مورد وضعیت شبکه‌های آبرسانی حوزه روستایی کلاردشت که دچار خسارت شد نیز گفت: تاکنون اعتبار خاصی برای آب و فاضلاب روستایی در بحث سیل کلاردشت اختصاص نیافت، اما با تدبیر مدیریت آبفار استان با امکانات موجود توانستیم در زمان سیل اقدامات خوب و مناسبی را در کلاردشت انجام دهیم.
اسماعیلی همچنین درباره بدهی مشترکان آب و فاضلاب روستایی در حوزه شهرستان چالوس نیز گفت: در این بخش این اداره مطالبات زیادی از مشترکان خود دارد و درخواست ما از مردم این است تا با پرداخت به موقع آب‌بهای خود، ما را در خدمت‌رسانی مطلوب یاری رسانند.
مدیر آبفار شهرستان چالوس در پایان اذعان داشت: کل شبکه‌های آب روستایی کلارستاق شرق و غرب شهرستان چالوس در حوزه این مدیریت است.
انتهای پیام/ن۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول