اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای 12 کیلومتر شبکه جدید؛

آبرسانی به واحدهای مسکن مهر جیرفت شتاب می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت گفت: با اجرای 12 کیلومتر شبکه جدید، آبرسانی به شهرک‌های مسکن مهر شهرستان جیرفت شتاب می‌گیرد.

آبرسانی به واحدهای مسکن مهر جیرفت شتاب می‌گیرد
رضا جزینی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: با عنایت خداوند در سال جاری پروژه بزرگ انتقال آب از شهر جیرفت به بخش جبالبارز آغاز شده که در حال حاضر با ساخت مخزن 5 هزار مترمکعبی، آن خط انتقال 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی با اشاره به اینکه تأمین آب شهر ساردوئیه نیز در دستور کار قرار دارد، افزود: ساخت مخزن 5 هزار مترمکعبی و حفر یک حلقه چاه آن به پایان رسیده و خط انتقال آن نیز 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
جزینی‌زاده تصریح کرد: با تلاش‌های دولت و تأمین اعتبار علاوه بر بازسازی 21 کیلومتر شبکه شهر جیرفت از هدر رفتن آب نیز جلوگیری می‌شود.
وی بیان کرد: از مهم‌ترین کارهای در دست اجرا در سال جاری تأمین آب روستایی منطقه بزرگ کلرود و کهوروئیه و بهبود وضعیت آبرسانی به این مناطق است.
جزینی‌زاده با توجه به حفر یک حلقه چاه جدید در سال جاری گفت: 11 حلقه چاه نیز توسط امور آبفای جیرفت مهندسی مجدد شده‌ است.
وی با اشاره به شست‌وشوی 50 کیلومتر شبکه آبرسانی عنوان کرد: همچنین شست‌وشوی 40 هزار مترمکعب از مخازن جیرفت، 5 هزار مترمکعب در جبالبارز و 5 هزار مترمکعب نیز در ساردوئیه انجام شده است.
جزینی‌زاده بیان کرد: اداره آب و فاضلاب شهرستان جیرفت نیز در نیمه نخست سال جاری 750 فقره انشعاب جدید به متقاضیان واگذار کرده است.
وی اذعان کرد: با اجرای 12 کیلومتر شبکه جدید، آبرسانی به شهرک‌های مسکن مهر شهرستان جیرفت شتاب می‌گیرد.
جزینی‌زاده خاطرنشان کرد: با وجود توجه دولت به منطقه جنوب استان کرمان، امیدواریم با اجرای طرح‌های عمرانی این منطقه هرچه سریع‌تر به پیشرفت چشمگیری دست پیدا کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول