اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز تخصصی حقوق و فقه اسلامی:

مردم در 9 دی سران فتنه را محاکمه کردند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز تخصصی حقوق و فقه اسلامی گفت: سران فتنه را محاکمه نکردند که پیراهن عثمان شود برای افراد سودجو بلکه در 9 دی مردم با حضور خودجوش خود در خیابان‌ها سران فتنه را محاکمه کردند.

مردم در 9 دی سران فتنه را محاکمه کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام عباس رفعتی صبح امروز در جمع مدیران شهرستان گناوه اظهار داشت: در عمر 32 ساله نظام مقدس ما فتنه‌های زیادی را به چشم دیدیم ولی فتنه 88 بزرگ‌ترین فتنه تاریخ جمهوری اسلامی بود که با تدابیر عالمانه رهبر معظم انقلاب و مردم ولایت‌مدار ایران خنثی شد.
رئیس مرکز تخصصی حقوق و فقه اسلامی کشور گفت: مردم از اول این فتنه را شناخته بودند و می‌دانستند که این فتنه، فتنه 32 ساله است و فتنه‌گران قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتند.
رفعتی بیان کرد: در فتنه 88 همه احزاب و گروه‌های سیاسی شرکت داشتند و همه حول یک هدف که براندازی نظام جمهوری اسلامی بود، گرد هم آمده بودند.
این مقام مسئول گفت: در فتنه 88 ما اندک بودیم یعنی یک کشور بودیم ولی فتنه‌گران 17 سفارتخانه را در داخل و ده‌ها رسانه را از خارج کشور هدایت می‌کردند، باز نتوانستند کاری از پیش ببرند.
وی اظهار داشت: فتنه 88 جنگ احزاب بود چون تمام گروه‌هایی که مخالف نظام جمهوری اسلامی و کسانی که سلطنت‌طلب و منتقد این نظام بودند با هم ائتلافکرده و پیروان ولایت در سمت دیگر قرار  داشتند که به برکت وجود امام عصر (عج) نتوانستند پیروز شوند.
رئیس مرکز تخصصی حقوق و فقه اسلامی کشور خطاب به جوانان و دانش‌آموزان گفت: چیزی که در بازشناسی فتنه 88 مهم است خطاهای استراتژیک افرادی بود که خود زمانی مسئولیتی در این نظام داشتند و این خطاها باید بررسی و تحلیل شود.
رفعتی عنوان کرد: اگر این فتنه در کشور دیگری اتفاق می‌افتاد همه کارها تعطیل و ستاد بحران تا ماه‌ها تشکیل می‌شد ولی در کشور ما با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب همه چیز به حالت عادی سپری شد و دولت جدید هم کارش را از سر گرفت.
وی یادآور شد: سران فتنه را محاکمه نکردند که پیراهن عثمان شود برای افراد سودجو بلکه در 9 دی مردم با حضور خودجوش خود در خیابان‌ها سران فتنه را محاکمه کردند و نشان دادند که تا زنده‌اند، نمی‌گذارند خدشه‌ای به ولایت فقیه و این انقلاب وارد شود.
رفعتی  گفت: درسی که می‌توان از 9 دی گرفت این است که هر وقت مردم از ولایت حمایت کنند خدا هم از آنها حمایت می‌کند.
انتهای پیام/آ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول