اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه پاسداران:

فتنه لیست‌ها و تعدد کاندیداها در راه است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به شرایط کشور در انتخابات مجلس گفت: در چنین فضایی و با این طراحی‌ها و سناریوهای پیچیده دشمنان تنها عاملی که می‌تواند موجب انتخاب صحیح شود، استمداد از بزرگان ولایی است و از آنها باید راهنمایی بخواهید که در این فتنه لیستی و تعدد کاندیدایی به چه کسی رای دهید.

فتنه لیست‌ها و تعدد کاندیداها در راه است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم سردار علی اشرف نوری در نشست «حماسه نهم دی، بیداری اسلامی» که جمعه شب در آستان امامزاده سیدعلی قم برگزار شد، در پاسخ به سئوالات مردم در خصوص مسائل مختلف در کشور با بیان اینکه سه نظریه در جهان وجود دارد که مبنای حرکت استکبار جهانی است، به بیان این سه نظریه پرداخت و اظهار کرد: نخستین نظریه، نظریه دهکده جهانی است و برمبنای این نظریه به دلیل گسترش علم و تکنولوژی و گسترش رسانه‌ها، دنیا مانند یک دهکده شده که اخبار و اطلاعات در کمترین زمان ممکن به مردم انتقال پیدا می‌کند.
وی ادامه داد: این دهکده جهانی نیاز به کدخدا دارد و کسی هم که می‌خواهد کدخدا شود باید رسانه که ابزار انتقال اطلاعات است را در اختیار داشته باشد.
رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز در جهان لشکرکشی و جنگ سخت دیگر ناکارآمد شده است، عنوان کرد: آنها آمدند و طرح ریختند که با رسانه به جنگ ملت‌ها بروند و از این طریق فکر مردم را تسخیر کنند تا جایی که مردم با میل و اراده خود تسلیم دشمن شوند.
نوری در ادامه به دومین نظریه دشمنان در مقابله با ملت‌های آزاده اشاره کرد و گفت: در نظریه دوم چنین مطرح می‌شود که اگر می‌خواهید ارباب جهان شوید، ‌باید جهانی‌سازی کنید و نظم نوین را در جهان ایجاد کنید و در نظریه بعد نیز مطرح کردند که جنگ آینده باید جنگ رسانه‌ای باشد و از طریق رسانه‌ها بر مغزها حمله کنند.
وی ادامه داد: امروز توپخانه‌ها جای خود را به رسانه‌ها داده‌اند، توپخانه‌ها سرزمین و خاک را می‌زدند ولی رسانه‌ها دل و فکر را می‌زنند و نتیجه آن می‌شود که عده‌ای می‌آیند و می‌گویند «توپ، تانک بسیجی دیگر اثر ندارد» و باید از اینها پرسید که اگر بسیجیان نبودند الان وضعیت کشور چگونه بود؟
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر بسیجی نبود، کشوری نبود، این شعار به خاطر این بود که فکرهایشان توسط دشمن ربوده شده است و بصیرت یعنی اینکه نگذاریم اینترنت و ماهواره ذهن‌ها را از انقلاب، امام و ارزش‌ها دور کند.
نوری با بیان اینکه تنها تمدن و فکری که در مقابل این سه نظریه قرار گرفته اسلام است، افزود: آمریکا از اسلام انقلابی و اسلامی که تفکرش سلطه‌ناپذیری در برابر استکبار است، می‌ترسد.
وی ادامه داد: کانون اسلام انقلابی ایران اسلامی است و مردم ایران مسئولیت بزرگی را بر دوش دارند، آن روز که انقلاب کردیم هیچ چیز نداشتیم، ولی امروز به همت ملت و جوانان با ایمان و مومن و متعهد توانستیم قله‌های علم و فناوری را فتح کنیم و باید با تمام توان از این دستاوردها پاسداری کنیم. 
رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که جمهوری اسلامی ایران را به هر طریق نابود کنند، تاکید کرد: دشمنان از جنگ نظامی با ایران ناامید شده‌اند و برای رسیدن به این هدف دو راه را در پیش گرفته‌اند، یکی فشار از بیرون و دیگری فروپاشی از درون و برای انجام این دو هدف برنامه‌ریزی‌ها و طراحی‌های پیچیده و سنگینی را انجام داده‌اند.
نوری افزود: موثرترین راه از نظر آنها فروپاشی از درون است، یعنی مانند موریانه این درخت تناور را از درون بجوند تا با نسیمی آرام سرنگون شود.
وی با بیان اینکه نفوذ در ارکان دولت به ویژه مجلس برای رسیدن به این هدف دشمن بسیار موثر و حیاتی است، اظهار کرد: آنها انتخابات مجلس شورای اسلامی را بهترین فضا برای ورود در عرصه حاکمیت کشور می‌دانند که می‌توانند از این طریق به حاکمیت نفوذ کرده و به تدریج آرمان‌ها و حرف انقلاب را عوض کنند.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه انتخابات مجلس نهم مهم‌ترین انتخابات در طول تاریخ انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: دشمنان، جریان فتنه‌گر و همه بدخواهان انقلاب و نظام کمین کرده‌اند و چراغ خاموش در این عرصه وارد شده‌اند و می‌خواهند افرادشان را که شما تاکنون آنها را با چهره فتنه‌گر نشناخته‌اید وارد رقابت انتخاباتی کنند.
نوری ادامه داد: در چنین فضایی و با این طراحی‌ها و سناریوهای پیچیده تنها عاملی که می‌تواند موجب انتخاب صحیح شود، استمداد از بزرگان ولایی است و از آنها باید راهنمایی بخواهید که در این فتنه لیستی و تعدد کاندیدایی به چه کسی رای دهید.
وی در پایان خاطر نشان کرد: رأی ندادن همان حرفی است که دشمن به دنبال آن است و آنها می‌گویند حضور کمتر از 35 درصد مردم در انتخابات به معنای از بین رفتن انقلاب اسلامی است و اینکه مقام عظمای ولایت می‌فرمایند شرکت در انتخابات تکلیف شرعی است، یعنی اینکه با حضور حداکثری بار دیگر تیری به سوی دشمن پرتاب می‌کنیم و یک بار دیگر قدرت مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران را در معرض دید جهانیان می‌گذاریم.
انتهای پیام/ج10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول