اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

مقابله با فتنه انتخابات طالب هوشیاری 9 دی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: مقابله و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن در انتخابات 12 اسفند هوشیاری و بصیرت 9 دی را می‌طلبد.

مقابله با فتنه انتخابات طالب هوشیاری 9 دی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل ذبیح‌الله عبداللهی صبح امروز در جلسه شورای اداری بخش شاهرود اظهار داشت: کارمندان دولتی در زمان اداری به هیچ وجه حق فعالیت انتخاباتی ندارند و متخلفان به دادگاه معرفی خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان خلخال تمام امکانات برای برگزاری انتخابات سالم آماده است، خاطرنشان کرد: متخلفان انتخاباتی نیز شناسایی و به دستگاه‌های ذیربط معرفی می‌شوند.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود فعالیت‌های عمرانی در این شهرستان را یادآور شد و ابراز داشت: گازرسانی به روستاهای لرد و شال، برق‌رسانی به تعدادی از خانه‌های محرومان، آسفالت معابر شهری و برون‌شهری و بررسی پروژه‌های جهاد کشاورزی با محوریت سدهای معیشتی از جمله مهم‌ترین اولویت‌های ما در بخش‌های مختلف شهرستان خلخال است.
عبداللهی به افزایش دو برابری اعتبارات عمرانی منطقه نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: امیدواریم امسال فعالیت‌های عمرانی دولت در منطقه شاهرود نمود بهتری داشته باشد.
فرماندار شهرستان خلخال در بخش دیگری از سخنان خود از تبدیل مجتمع دامپروری تولش به ناحیه صنعتی خلخال خبر داد و اظهار داشت: با تحقق این امر در آینده و ایجاد ناحیه صنعتی در خلخال صنایع لبنی و تبدیلی هدفمند خواهند شد.
وی در ادامه سخنان خود به مکان‌یابی سایت نخاله خلخال و ساماندهی آن توسط شهر خلخال تاکید و در راستای تسریع در مکان‌یابی آن دو ماه فرصت داد.
 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه معاون جهاد کشاورزی شهرستان خلخال در سخنانی اظهار داشت: آزمایشگاه ژئوتکنیک و مطالعه سدهای سجن و پلنگاه با پرداخت 10 میلیون تومان به مشاور آغاز شده و در حال انجام است.
مرتضی رجبی با اشاره به اینکه سد سجن یکی از بزرگترین سدهای شهرستان خلخال است که سال گذشته 48 میلیون تومان و امسال نیز 25 میلیون تومان برای آن اعتبار مصوب شده است، از درخواست 200 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی برای این سد خبر داد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول