اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

امروز سران فتنه اعمال خود را به چشم می‎بینند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: امروز سران فتنه اعمال خود را در جلوی چشم خود می‎بینند و این بزرگترین مرگ است.

امروز سران فتنه اعمال خود را به چشم می‎بینند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی عصر امروز در جمع مردم گرگان با اشاره به آیه فمن یعمل مثقال ذرت خیرا یره و من یعمل مثقال ذرت شر یره، اظهار داشت: بدترین زجر و شکنجه این است که انسان اعمال خود را در جلوی چشمانش ببیند و این همان چیزی است که با هوشیاری مردم نصیب سران فتنه شده است و باعث شده تا آنها به جز مرگ چیز دیگری را در پیشروی خود نبینند.
وی تصریح کرد: شاید زمانی مردم در خیابان‎ها خواستار اعدام سران فتنه می‎شدند اما تدبیر مقام معظم رهبری به گونه‎ای هدایت شد که آنها بارها مردند و هم نام‎شان گم شد و هم خودشان و زندگی برای آنها معنایی ندارد.
جمشیدی با اشاره به اینکه عده‎ای از خواص باید به موقع سخن بگویند و موضع خود را مشخص کنند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‎فرمایند تنها با حق بودن کافی نیست بلکه در جای حق ایستادن و سخن حق گفتن مهم است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تاکید داشت: زبیر با سوابق بسیار درخشان خود شمشیرهای زیادی در رکاب پیامبر و امیرالمومنین زد، اما وقتی پسرش بزرگ شد و بر او اثر گذاشت کار به جایی رسید که بر علیه امیرالمومنین و در مقابل او شمشیر کشید.
جمشیدی افزود: بعضی از مواقع افراد حق را متوجه می‎شوند اما عواملی مانند دنیاطلبی، رفاه‎زدگی، هوای نفس، غفلت از قبر و قیامت و لجاجت نمی‎گذارد که حق را بیان کنند و یا اینکه از گذشته خویش پشیمان شوند.
وی با اشاره به اینکه ما در یک نظام دینی زندگی می‎کنیم که بالاترین مرجع آن ولایت فقیه است، خاطر نشان کرد: امروز شخص شخیص ولایت فقیه مقام معظم رهبری امام خامنه‎ای است که هم منصب ولایت و هم مرجع تقلید است و به فرمایش امام خمینی باید گوش به فرمان ولایت باشیم تا به امت ما صدمه‎ای نرسد.
انتهای پیام/خ30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول