اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

شرکت در انتخابات مشت محکمی به دهان فتنه‌گران است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات مشت محکمی به دهان فتنه‌گران داخلی و خارجی است.

شرکت در انتخابات مشت محکمی به دهان فتنه‌گران است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست با فرمانداران اعضای ستاد انتخابات شهرستان بوشهر اظهار داشت: وظیفه ما به عنوان مجریان انتخابات این است که با امانت‌داری، قانون‌مداری و تقویت اعتماد بین مردم زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنیم.
وی افزود: هفته اول انتخابات به صورت رسمی با ثبت نام کاندیداها شروع شد که هفته بسیار سختی بود.
جهانبخش ادامه داد: با اینکه به ظاهر این هفته، هفته آغاز انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی بود اما برای ما ماه‌ها قبل فعالیت‌ها شروع شده بود.
استاندار بوشهر یادآور شد: ما باید با جلب اعتماد مردم و امانت‌داری حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های رای داشته باشیم.
وی تصریح کرد: این مشارکت حداکثری باید مشت محکمی باشد به دهان فتنه‌گرانی که برای انتخابات در حال برنامه‌ریزی هستند .
استاندار بوشهر اضافه کرد: دشمنان باید بدانند که مردم ایران اسلامی گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و با آمادگی و با مشارکت حداکثری در انتخابات شرکت می‌کنند.
رئیس ستاد انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست گفت: آن چیزی که ستاد انتخابات کشور برای حرکت خود انتخاب کرده است، امانت‌داری است.
محمدحسن شنبدی اضافه کرد: ما به عنوان مجریان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی وظیفه داریم که با امانت‌داری و قانون‌مداری بتوانیم بین مردم اعتمادسازی کنیم.
وی اظهار داشت: باید با استفاده از فرمایشات مقام معظم رهبری به انتخابات رنگ ولایی دهیم و دشمنان را برای همیشه مأیوس و ناامید کنیم.
انتهای پیام/آ30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول