اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

فتنه‌گران به دنبال تکرار فتنه هستند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: امروز انتخابات دیگری را در پیش داریم و فتنه‌گران و بازماندگان از رقابت به دنبال تکرار فتنه هستند.

فتنه‌گران به دنبال تکرار فتنه هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار در آیین افتتاح نمایشگاه «امتداد حماسه با لبیک خامنه‌ای» در محل حسینیه ثارالله کرمان اظهار داشت: هدایت و رهبری امام خمینی (ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در طول انقلاب اسلامی اجازه نداده است که نقشه‌های استکبار برای نظام اسلامی به جایی برسد.
وی افزود: همچنین حضور همیشگی و آگاهانه و هوشمندانه مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی مانع از پیشرفت نقشه‌های دشمنان است.
نجار ابراز داشت: با مرور تاریخ انقلاب اسلامی متوجه می‌شویم که هر کدام از حوادثی که در این سال‌ها روی داده است به تنهایی می‌توانست، یک حکومت بی‌ریشه و غیردینی را از پای درآورد.
وی با اشاره به فتنه‌های گوناگون در دوره‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی از جمله خلق عرب در خوزستان، خلق مسلمان در آذربایجان و غائله کردستان بیان داشت: برای مقابله با این فتنه‌ها 30 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد.
نجار با بیان اینکه جنگ هشت ساله تحمیلی و منافقان کوردل صدمه‌های بسیاری را به انقلاب اسلامی وارد کردند، تصریح کرد: فتنه‌ای که در سال 88 به پا شد با درایت و مدیریت رهبری این نقشه‌ها نقش بر آب شد.
وی خاطرنشان کرد: مردم در حماسه 9 دی سال 88 آگاهی و بصیرت به جهانیان نشان دادند.
نجار با طرح این سؤال‌ها که آیا فتنه به پایان رسیده است، اتفاق دیگری روی نمی‌دهد و یا فتنه‌گران دیگر حضور ندارند، اذعان داشت: دشمنان نمی‌گذارند، این مملکت آرام باشد و مشکلی در کشور ما وجود نداشته باشد.
وی با بیان اینکه تمام نقشه‌های دشمنان آب در هاون کوبیدن است، تصریح کرد: ما باید همواره هوشیار باشیم و تلاش کنیم که زمینه فتنه را برای فتنه‌گران فراهم نکنیم.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه فتنه‌گران در سال 88 بحث تقلب در انتخابات را مطرح کردند، ابراز داشت: امروز انتخابات دیگری را در پیش داریم و فتنه‌گران این موضوع را مطرح کرده‌اند که با توجه به فراهم بودن بستر و زمینه کار در حوزه‌های انتخابیه و بازماندن بعضی از افراد از این رقابت زمینه برای تکرار فتنه فراهم است.
نجار افزود: ما باید ادامه مسیر انقلاب را در انتخابات داشته باشیم و همواره در مسیر ولایت گام برداریم و فرمایشات ایشان را در دستور کار خود قرار دهیم.
وی به زمین‌گیر کردن هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط نیروهای ایرانی اشاره و بیان کرد: این حرکت کار کوچکی نبود و تلاش دست‌اندرکاران و صاحبان علم و خرد این ملت و مملکت بود.
نجار ابراز داشت: این اقدام نیروهای ایرانی کمتر از هشت سال دفاع مقدس نبود و دولتمردان آمریکا را متلاشی کرده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول