اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی خبر داد

نام‌نویسی 374 نفر در انتخابات مجلس در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی گفت: با نام‌نویسی 374 نفر، مهلت قانونی ثبت‌نام در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پایان رسید.

نام‌نویسی 374 نفر در انتخابات مجلس در خراسان‌رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمد غفاری اظهار داشت: در روز هفتم و پایانی ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی 122 نفر در استان نام‌نویسی کردند که تعداد کل ثبت‌نام کنندگان را به 376 نفر رساند.
رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی افزود: از این تعداد 347 نفر مرد و 27 نفر زن هستند و  مشهد با 65 نفر بیشترین تعداد ثبت‌نام کنندگان را دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی در ادامه از ثبت‌نام تمامی نمایندگان فعلی استان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
غفاری در مورد مدارک تحصیلی ثبت‌نام کنندگان نیز افزود: 63 درصد از این افراد مدرک فوق‌لیسانس دانشگاهی و 25 درصد دکترا و بالاتر دارند و 12 درصد دارای مدارک معادل هستند.
وی بیان کرد: 36 درصد ثبت‌نام کنندگان بین 31 تا 40 سال، 42 درصد بین 41 تا 50 سال و 22 درصد 51 تا 75 سال سن دارند که بدین ترتیب 78.5 درصد زیر 50 سال سن دارند.
رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی افزود: مسن‌ترین فرد ثبت‌نام کننده از شهرستان گناباد است و 72 سال سن دارد و جوان‌ترین فرد نیز 30 ساله و از شهرستان سبزوار است.
غفاری افزود: تا 19 دی‌ماه فرصت داریم استعلامات چهارگانه ثبت‌نام‌کنندگان را اخذ و برای تایید صلاحیت نهایی به وزارت کشور ارسال کنیم.
با توجه به اعلام قبلی رئیس ستاد انتخابات استان مبنی بر ثبت‌نام 376 نفر، ثبت‌نام دو نفر از این افراد به علت ناقص بودن مدارک رد شد.
انتهای پیام/م30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول