اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

تخریب رقبای انتخاباتی خلاف احکام اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیله‌سوار گفت: تخریب چهره‌ها و رقبای انتخاباتی در تبلیغات مجلس خلاف احکام الهی و دور از شأن نمایندگی است.

تخریب رقبای انتخاباتی خلاف احکام اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی صبح امروز در نشست با عوامل اجرایی برگزاری انتخابات مجلس نهم در بیله‌سوار اظهار داشت: تمام کاندیداهایی که از حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار اعلام آمادگی کرده‌اند باید خود را برای یک رقابت پاک و سالم آماده سازند و این سلامت انتخابات باید در رفتار تبلیغاتی آنان نیز نشان داده شود.
وی با اشاره به اینکه تعدد کاندیداها در یک منطقه نشان از بلوغ فکری و سیاسی آن منطقه است، خاطرنشان کرد: 25 نفر از حوزه‌های انتخابی پارس‌آباد و بیله‌سوار برای انتخابات مجلس ثبت نام کرده‌اند که این امر نشان‌دهنده شعور بالا، آگاهی و شعور عمومی است.
امام جمعه بیله‌سوار تصریح کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی چه در صورت موفقیت در انتخابات و چه در صورت عدم راهیابی به مجلس از واجبات است و هیچ کس نباید به خود اجازه دهد در هر شرایطی به تخریب رقیب دست بزند.
وی گفت: نباید در صحنه تبلیغات آن هم به شکل زودهنگام، کاندیداها به انسجام و وفاق ملت در انتخاب کاندیدای اصلح خدشه و ضربه‌ای وارد کنند.
این مسئول ادامه داد: صحنه انتخابات صحنه همگرایی است و نباید اقدامی در راستای ایجاد اختلاف از سوی نامزدها صورت گیرد.
قیاسی انتخابات 12 اسفند ماه سال جاری را نمادی دیگر از مردم‌سالاری دینی در کشور بیان کرد و افزود: این انتخابات چشم تمام استکبار را کور کرده و بار دیگر اسباب سرفرازی ملت را فراهم می‌کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه بیله‌سوار در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌ریزی‌های فتنه در بر هم زدن معادلات انتخاباتی در 12 اسفند اشاره کرد و بیان داشت: آگاهی که مردم ما در 9 دی از خود نشان دادند باید در این عرصه نیز خود را نشان دهد و ضروری است تا با این آگاهی و بلوغ فکری به استقبال انتخابات برویم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول