اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 17

گرایش‌های مختلف سیاسی در نوشهر و چالوس نامزد انتخابات شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر با اعلام ثبت‌نام تمام گرایش‌های مختلف سیاسی در انتخابات نوشهر و چالوس گفت: 16 نفر در حوزه انتخاباتی نوشهر و چالوس ثبت‌نام کردند.

گرایش‌های مختلف سیاسی در نوشهر و چالوس نامزد انتخابات شدند
محمدعلی قمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر بیان داشت: در میان داوطلبان دو نفر خانم و 14 نفر مرد حضور دارند و جوان‌ترین کاندیدای ثبت‌نام شده مربوط به یک خانم با 31 سال سن و مسن‌ترین نیز مربوط به یکی از آقایان با 55 سال سن است.
وی با اشاره به گرایش‌های مختلف سیاسی در میان داوطلبان حوزه انتخاباتی نوشهر و چالوس تصریح کرد: این بیانگر آن است که همه گروه‌های سیاسی در امر انتخابات حضور یافته‌اند و حضور کاندیداهای مختلف شرایط مشارکت گسترده‌تر مردم را فراهم می‌سازد.
رئیس حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس به ضرورت پایبندی کاندیداها به منشور اخلاقی انتخابات پرداخت و خاطرنشان کرد: کاندیداها مصلحت نظام را فدای مصلحت شخصی خود نکنند و ترویج اخلاق دینی در رقابت‌های انتخاباتی از اهمیت فراوانی برخوردار است.
قمی بیان داشت: انتخابات مجلس نهم آزمون اخلاقی بزرگ برای کاندیداها و فرصتی ماندگار برای بروز اخلاق اسلامی به‌شمار می‌رود و رقابت و رفتار افراد در انتخابات مجلس نهم باید در مسیر اثبات توانمندی‌ها و کارآمدی نظام باشد.
فرماندار نوشهر با اشاره به تحرکات دشمنان برای کم‌رنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات یادآور شد: همیشه دشمنان در طول برگزاری انتخابات نظام جمهوری اسلامی درصدد تفرقه و کاهش حضور مردم و به‌دنبال القای فضای مسموم و سیاه‌نمایی است.
ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس نهم از سوم دی ماه آغاز و در روز جمعه 9 دی ماه به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار فارس، اسامی کاندیداهای نهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس به این شرح است:
انوشیروان محسنی، قاسم احمدی، عبدالغفار آل حبیب، مهدی سام دلیری، محسن سام دلیری، سید رفیع موسوی، مهدی صیاد، عسگری ارداغی صفت، کاوه جوادی مجلج، سیامک تیمورنژاد، حسن محمدپور، شهاب لهراسبی، فرهمند بهشتی پور، مهرداد کریمی، و خانمها معصومه کوزه گر کالجی و صبورا سام دلیری اسامی کاندیداهای نهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس هستند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول