اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی:

143 نفر در انتخابات مجلس استان مرکزی ثبت‌‌نام کردند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از ثبت‌نام 143 نفر در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی خبر داد.

143 نفر در انتخابات مجلس استان مرکزی ثبت‌‌نام کردند
ابوالقاسم نصر‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با پایان گرفتن مهلت ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی 143 نفر در استان با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام به فرمانداری‌های حوزه انتخابیه خود مراجعه کرده و با توجه به اینکه ممکن است عده‌ای نیز مستقیما از طریق وزارت کشور ثبت‌نام کرده‌ باشند، احتمال می‌رود این آمار افزایش یابد.
وی تصریح کرد: از مجموع ثبت‌نام‌کنندگان 133 نفر مرد و 10 نفر زن هستند.
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی ادامه داد: از بین داوطلبین انتخابات 41 نفر از حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان، 13 نفر خمین، 23 نفر تفرش، فراهان و آشتیان،‌21 نفر ساوه و زرندیه،‌ 26 نفر محلات و دلیجان و 19 نفر از حوزه انتخابیه شازند ثبت‌نام کرده‌اند.
نصر‌اللهی افزود: در حوزه انتخابیه اراک و کمیجان و خنداب دو نفر، تفرش دو نفر، شازند یک نفر، خمین یک نفر، محلات یک نفر و ساوه سه نفر زن هستند.
وی با اشاره به مدرک تحصیلی داوطلبین گفت: از این تعداد هفت نفر دارای مدرک حوزوی، 16 نفر دکتری، 103 نفر فوق لیسانس و 17 نفر لیسانس هستند.
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه کار بررسی صلاحیت داوطلبین از امروز آغاز شده است، اظهار کرد: اسامی نهایی نامزدها ظرف یک هفته آینده و پس از تایید صلاحیت از سوی شورای نگهبان اعلام می‌شود.
انتهای پیام/ج30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول