اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد

فعالیت 300 دانشجو در کانون کمیته امداد بجنورد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: 300 دانش‌آموخته استان در کانون فارغ‌التحصیلان و دانشجویان کمیته امداد بجنورد فعالیت می‌کنند.

فعالیت 300 دانشجو در کانون کمیته امداد بجنورد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور با بیان اینکه طی امسال اعتباری بالغ بر 30 میلیون ریال برای فعالیت برنامه‌های این کانون اختصاص یافته است، اظهار داشت: دانش آموختگان کمیته امداد، علاوه بر تحصیل و تهذیب در طول سال با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، اردویی و کاریابی در این کانون فعالیت می‌کنند.
وی اضافه کرد: در این کانون چهار کمیته اشتغال و کاریابی، پیگیری مشکلات مددجویان، فرهنگی و اجتماعی و کمیته همیاری فعال هستند که هر یک از دانشجویان  و فارغ‌التحصیلان با فعالیت در این کمیته‌ها ایده‌های خود را  در راستای بالندگی و شکوفایی بروز می‌دهند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی اصلی‌ترین برنامه های این کانون را  توانمند سازی جوانان دانش آموخته دانشگاهی کمیته امداد عنوان کرد و گفت: کمیته امداد می‌تواند با پرداخت تسهیلات و راهنمایی شغلی زمینه و شرایط لازم را برای توانمند سازی این دانش آموختگان فراهم کند.
وی برگزاری همایش‌های دانشجویی، شرکت در برنامه‌های اردویی و همکاری اعضا در مناسبت‌های متعدد امداد را از جمله برنامه‌های کمیته‌های این کانون عنوان کرد و افزود:‌ ارتباط و جذب استعدادهای درخشان، نخبه و مبتکر، آماده سازی بستر اشتغال و به‌کارگیری آنها در پست‌های مختلف، شرکت در اردوهای جهادی و شرکت در فعالیت‌های گروهی از دیگر برنامه‌های کمیته‌های این کانون است. 
حسین‌پور با بیان اینکه هر یک از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان تحت حمایت این نهاد می‌توانند در این کانون‌ها عضو شوند اظهار داشت: علاقمندانی که مایل هستند در این کانون فعالیت کنند می‌توانند با مراجعه به کانون و واحد فرهنگی کمیته امداد به عضویت این کانون درآیند.   
وی هدف از راه‌اندازی کانون را کمک به رشد و بالندگی مددجویان در عرصه‌های مختلف عنوان کرد و افزود: ایجاد زمینه مناسب برای تجلی استعدادها و خلاقیت‌ها، بهره گیری از توانایی دانشجویان به منظور حضور در صحنه های مختلف جامعه، تقویت اعتماد به نفس آنان و افزایش مشارکت و ارتباط آنان در فعالیت‌های دانشجویی از دیگر اهداف خدمات فرهنگی کمیته امداد به این قشر از خانواده‌های امداد است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول