اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه طلاب و روحانیون بسیجی حوزه‌های علمیه قم تاکید شد

محاکمه سران فتنه مطالبه اصلی مردم است

خبرگزاری فارس: در بیانیه طلاب و روحانیون بسیجی حوزه‌های علمیه قم به مناسبت یوم‌الله نهم دی‌ماه آمده است: محاکمه سران فتنه یکی از اصلی‌ترین مطالبات ملت حماسه‌آفرین ایران است.

محاکمه سران فتنه مطالبه اصلی مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه طلاب و روحانیون بسیجی حوزه علمیه قم به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله نهم دی‌ماه و دهه بصیرت آمده است: سلام و درود خداوند بر ملت تاریخ ساز  ایران که هوشیارانه و هنرمندانه اوضاع کشور را رصد می‌کنند و در مواقع حساس و ضروری با خلق حماسه‌‌های بزرگ، عظمت و شکوهمندی‌شان را رویاروی چشمان مضطرب جهانیان به نمایش می‌گذارند.
در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به فتنه 88 بیان شده است: در فتنه ننگین 88، خفاشان کور شب ‌پرست و فرومایگان توهم‌زده با تقلید کورکورانه و خفت‌بار  از شیاطین رجیم عالم، خیال خام براندازی نظام اسلامی را در سر پرورانیده و با مردم مسلمان و انقلابی ایران به چالش و ستیزه برخاستند.
در ادامه این بیانیه ذکر شده است: ملت وظیفه‌شناس و ولایت‌مدار ایران با الهام از نهضت حسینی(ع)، انقلاب خمینی(ره) و با پیروی از منتقدان زمان آگاه و رهبر فرهمند خویش در نهم دی‌ ماه سال 88 چون سیلی خروشان فتنه‌گران را به باتلاق انزوا و حاشیه راند و از آنان مردگانی سیاسی و مطرود ساخت.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ نهم دی‌ماه و ایام‌الله دهه بصیرت مجدانه از مسئولان ذی‌ربط انتظار داریم که با محاکمه سران فتنه به یکی از بزرگ‌ترین مطالبات مردم بصیر ایران پاسخ مثبت داده و استکبار جهانی را بیش از پیش منکوب و مایوس کنند.
در بخش پایانی این بیانیه تصریح شده است: امید است ملت حماسه آفرین ایران با نصب‌العین قرار دادن رهنمودهای عزت‌آفرین سکاندار انقلاب، امام خامنه‌ای و شاخص‌هایی چون بصیرت، تکلیف‌گرایی، دین‌ورزی، قانون‌مداری، ایستادگی، وحدت و اصولگرایی بر چکاد تاریخ بنشیند و جهان را مهیای ظهور حضرت مهدی(عج) سازد.
انتهای پیام/ج30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول