اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد:

برگزاری مسابقات کاریکاتور سران فتنه در گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مسابقات کاریکاتور سران فتنه به مناسبت فرا رسیدن نهم دی در این استان خبر داد.

برگزاری مسابقات کاریکاتور سران فتنه در گیلان
حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت به برگزاری با شکوه حماسه نهم دی در گیلان اشاره کرد و اظهار داشت: برای اینکه حماسه نهم دی سال 88 در تمام کشور به‌ویژه در تهران باشکوه برگزار شود نیاز به مقدماتی بود و گیلانی‌ها این امر را تشخیص دادند.
وی ادامه داد: گیلانی‌ها با هوش و ذکاوت خود تشخیص دادند یک روز زودتر به میدان بیایند و تحریک احساسات کنند.
اشجری با بیان اینکه مردم گیلان در هشتم دی سال 88 در مرکز استان و خیابان‌های شهرستان‌ها خشم خود را نسبت به فتنه‌گران ابراز کردند، گفت: این حرکت موجب شده که رهبر فرزانه انقلاب مدال بصیرت را به مردم گیلان بدهند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حضور سال گذشته مردم گیلان در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل حضور معنادار آنها در هشتم دی سال 88 را یکی از عطیه‌های الهی برشمرد و تصریح کرد: خداوند این موهبت را نصیب مردم گیلان کرد.
وی با اشاره به اینکه مردم استان‌های دیگر نیز در هشتم دی سال 88 به خیابان‌ها آمدند، ابراز داشت: حماسه هشتم دی به نام مردم گیلان و رشت ثبت شده است.
اشجری پاسداشت یوم‌الله نهم دی را پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی توصیف کرد و یادآور شد: حرکت کردن در مسیر ولی امر مسلمین و پاسداشت یوم‌الله نهم دی تجدید عهد با آرمان‌های امام (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به تشکیل ستاد یوم‌الله نهم دی اشاره کرد و اذعان داشت: امسال به دلیل حماسه مردم گیلان در هشتم دی سال 88 و توفیق زیارت رهبر معظم انقلاب در سال گذشته برنامه ویژه‌ای در این روز در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود.
وی اجرای برنامه‌های متعدد بینشی، گفتمان‌های سیاسی در مراکز آموزشی و دانشگاهی، بهره‌برداری از فضاهای دعای کمیل، دعای ندبه و نماز جمعه و همچنین برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در صبح روز جمعه نهم دی ماه در شهرستان‌ها را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.
اشجری از برگزاری مسابقات کاریکاتور سران فتنه به مناسبت فرا رسیدن نهم دی در گیلان خبر داد و افزود: برگزاری نمایشگاه عکس، چاپ ویژه‌نامه‌های متعدد، بهره‌برداری از فضای رسانه و دیگر برنامه‌های محتوایی و تبلیغات شهری جزو برنامه‌های ستاد یوم‌الله نهم دی ماه گیلان است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید براینکه امسال برنامه‌های ستاد یوم‌الله نهم دی ماه گیلان پر رنگ‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود، اذعان داشت: مردم گیلان در هشتم دی ماه سال جاری بار دیگر با آرمان‌های امام (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی تجدید عهد می‌کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول