اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

اخلاق‌گرایی مهم‌ترین عامل ایجاد اشتیاق انتخاباتی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرضا گفت: انتخابات به عنوان مهم‌ترین عرصه تحقق مردم سالاری دینی مطرح است و اخلاق‌گرایی در این حوزه از اهمیت زیادی برخوردار است.

اخلاق‌گرایی مهم‌ترین عامل ایجاد اشتیاق انتخاباتی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سیدرضا مرتضوی بعد از ظهر امروز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان نخستین انتخابات پس از فتنه از جایگاه بالایی برخوردار است.
وی ادامه داد: مشارکت مردمی در این انتخابات مهم‌ترین مؤلفه‌ای است که باید مد نظر قرار گیرد و با نگاه عاقلانه نسبت به تحقق آن فعالیت شود.
مرتضوی با اشاره به اهمیت اخلاق‌مداری در عرصه انتخابات تصریح کرد: اگر همگان با درایت و هوشیاری در عرصه انتخابات فعالیت نکنند چه بسا تجربه تلخ مجلس ششم تکرار شود.
فرماندار شهرضا با تشریح حوادث پس از انتخابات سال 88 افزود: تمامی حرف‌های سران فتنه سخنان دیکته شده دشمنان و معاندان خارج نشین بود و این حضور هوشمندانه مردم در حماسه 9 دی بود که فتنه‌گران را از اجرای اهداف پلید خود ناامید کرد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به شرایط جامعه در دوران اصلاحات تصریح کرد: رئیس جمهور اصلاحات بارها بر ایجاد رابطه پایاپای با آمریکا تاکید کرد و مردم بارها شاهد عقب‌نشینی‌های سیاسی در آن دوران بودند.
فرماندار شهرضا اضافه کرد: شرایط در دوران اصلاحات به حدی نامساعد بود که حتی اطلاعاتی از فعالیت‌های هسته‌ای کشور از سوی یکی از آقازاده‌ها به خارج از کشور ارسال شده بود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول