اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد:

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در حوزه خرم‌آباد معرفی شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌آباد گفت: اعضای هیئت اجرایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی مشخص و معرفی شدند.

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در حوزه خرم‌آباد معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولیپوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: هیئت اجرایی انتخابات حوزه خرم‌آباد و چگنی دارای 12 عضو است، که کار بررسی صلاحیت داوطلبان و نظارت بر حسن اجرای انتخابات را بر عهده دارند.
وی با اشاره به اینکه اعضای این هیئت در نشست 30 نفر از معتمدان محلی شهرستان انتخاب شدند، اظهار داشت: این هیئت با حضور فرماندار شهرستان خرم‌آباد، رئیس ثبت احوال خرم‌آباد و یکی از اعضای شورای شهرستان و هشت معتمد محلی تشکیل شده است.
فرماندار خرم‌آباد تصریح کرد: همچنین پنج نفر نیز به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت اجرایی حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی مشخص شدند.
ولی‌پوری افزود: از آغاز زمان ثبت‌نام کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون 35 نفر در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی ثبت‌نام کرده‌اند.
وی اظهار داشت: از این تعداد 31 نفر با مراجعه به فرمانداری خرم‌آباد و چهارنفر نیز از طریق ستاد مستقر در مجلس شورای اسلامی و وزارت کشور نام نویسی کردند.
به گفته وی، از مجموع این افراد دو زن به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی نام‌نویسی کرده اند.
وی اظهارداشت: امروز اخرین روز نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات است و افراد علاقه‌مند تا پایان ساعت 17 امروز برای نام‌نویسی در این انتخابات فرصت دارند.
حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی دارای دو کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول