اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

ایجاد تنش در انتخابات خیانت به نظام و مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دهدشت گفت: ایجاد هرگونه تنش در انتخابات خیانت به نظام و مردم است.

ایجاد تنش در انتخابات خیانت به نظام و مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دهدشت با دعوت به تقوای الهی و دوری از گناهان اظهار کرد: بنا به روایتی از امام موسی کاظم دنیا بحر عمیقی است که نیاز به یک کشتی دارد و آن کشتی تقوای الهی است، بادبان آن توکل به خدا، ناخدایش عقل، رهنمای این کشتی علم و سکان آن صبر و شکیبایی است.
امام جمعه دهدشت با اشاره به هفتم صفر و تولد امام موسی کاظم ابراز داشت: این امام بزرگوار 55 سال عمر با برکت داشتند و منبع علم خداوند بوده و از کرامات فراوانی برخوردار بودند.
خطیب جمعه دهدشت افزود: از کرامات ائمه اطهار نباید تعجب کرد در حالی که این کرامات در قرآن و سنت پیامبران آمده است، این کرامات قطره‌ای از دریای معرفت امامان می‌باشد چون حجت خداوند بر مردم هستند.
حسینی خاطرنشان کرد: بعضی‌ها شیعه را متهم به شرک و غلو می‌کنند و می‌گویند انسان‌ها نمی‌توانند اعمالی را انجام دهند که فقط از عهده خدا بر می‌آید، در صورتی که این جماعت نمی‌دانند ائمه مافوق رسول و انبیا هستند و کرامات و معجزات آن‌ها کار عجیبی نیست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث انتخابات اشاره کرد و افزود: انتخابات به معنای دخالت در مدیریت و حضور در صحنه سیاسی کشور و نشان دهنده بصیرت سیاسی و دینی مردم است.
خطیب جمعه دهدشت بیان کرد: همان گونه که در طول تاریخ هرگاه مردم حضور داشتند انبیا پیروز می‌شدند در انقلاب اسلامی هم حضور مردم سبب پیروزی شد.
حجت‌الاسلام حسینی یادآور شد: انقلاب اسلامی با حضور مردم به ثمر نشست و با حضور مردم تداوم پیدا کرد و همانگونه که بارها دیده شد این حضور مردم بود که کشور را از توطئه دشمنان حفظ کرد.
وی تاکید کرد: در ایام انتخابات باید سعی کنیم در امنیت جامعه خللی ایجاد نشود چرا که در سایه امنیت است که پیشرفت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی حاصل می‌شود.
حسینی اضافه کرد: مردم و کاندید‌ها باید در رفع تنش‌ها تلاش کنند و سعی به ایجاد فضای عقلانی و منطقی کنند تا بهترین انتخابات را داشته باشیم.
خطیب جمعه دهدشت بیان کرد: هر کس در هر لباس و مسئولیتی به اختلافات و تنش دامن بزند به مردم و کشور خیانت کرده و خیانت‌کار است.
حسینی عنوان کرد: کار نماینده مجلس قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قوانین است و نباید توقعات اجرایی از نمایندگان داشته باشیم.
انتهای پیام/ش20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول