اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

انتخابات میدانی برای کسب قدرت نشود

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: کاندیداها توجه داشته باشند که انتخابات میدانی برای کسب قدرت نشود.

انتخابات میدانی برای کسب قدرت نشود
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کنگان، بالاترین مصیبت را سبک شمردن گناه دانست و اظهار داشت: مصیبت دیگری که انسان با ارتکاب آن باید به حال خود گریه کند این است که از حیث اعمال معنوی و مادی خود راضی به وضع موجود باشد.
وی افزود: این گونه افراد خیال می‌کنند که بهترین هستند و به خود نمره عالی می‌دهند.
امام جمعه بندر کنگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه ۹ دی خاطرنشان کرد: هیچ دستگاه امنیتی به جز حضور مردم نمی‌توانست در مقابل آن توطئه قد علم کند.
محمودی تصریح کرد: خارجی‌ها و برخی از رسانه‌ها اذعان داشتند که به جز در مراسم تشیع جنازه امام خمینی(ره) تا کنون چنین جمعیتی به میدان نیامده بود.
وی با بیان اینکه نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، عنوان داشت: تجلیل از ۹ دی تجلیل از یوم‌الله است و همه باید این روز بزرگ را گرامی بدارند.
امام جمعه کنگان در ادامه با اشاره به اینکه امروز آخرین روز ثبت‌نام کاندیداهای انتخاباتی است، افزود: دشمن برخی از افراد را برای ثبت‌نام اجیر می‌کند تا رد صلاحیت شوند و آمار کسانی را که صلاحیت آنها تائید نشده را به عنوان ضعف کشور ایران انتشار دهد.
محمودی انتخابات را میدان مسابقه‌ای برای خدمت به نظام دانست و یادآور شد:‌ کاندیداها توجه داشته باشند که انتخابات میدانی برای کسب قدرت نشود.
وی اضافه کرد: کاندیداهایی که عزت خود را نگه نمی‌دارند؛ با ذلت به هر کسی متوسل می‌شوند و بدون تردید شان کاندیدایی که قصد قانون‌گذار شدن نظام دینی را دارد، بالاتر از آن است که خود را ذلیل و خوار کند.
امام جمعه کنگان، اختیارات نمایندگان مجلس را تعریف شده دانست و افزود: برخی از این کاندیداها و نمایندگان حاضرند بخاطر عوام‌فریبی به هر کسی قول‌های دندان‌گیر دهند.
محمودی کاندیداها را به صداقت در گفتارشان توصیه کرد و ادامه داد: مردم افراد صادق و باصلاحیت را برای قانون‌گذاری به مجلس بفرستند.
وی گفت: برخی از کاندیداها خرج‌های میلیاردی می‌کنند و مردم را به شک می‌اندازند که این هزینه‌ها از کجا تامین شده است؟ مگر کاندیداها به کجا می‌خواهند برسند و چه اهدافی را دنبال می‌کنند؟
محمودی اظهار داشت: توصیه می‌کنیم که مردم با در نظر گرفتن صلاحیت، سوابق، شخصیت علمی و معنوی، توانمندی، اصالت خانوادگی و عملکرد کاندیداها در دوران انتخابات؛ تصمیم نهایی خود را به روزهای آخر موکول کنند و تصمیم درست و صحیح بگیرند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول