اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

انتخابات بهانه‌ای برای مقابله فتنه‌گران با اسلام و عاشورا بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه باشت با اشاره به فتنه 88 گفت: فتنه‌گران در روز هنگامه فتنه 88 نشان دادند با اسلام و عاشورا مخالفند.

انتخابات بهانه‌ای برای مقابله فتنه‌گران با اسلام و عاشورا بود
به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به هفتم صفر روز میلاد با سعادت امام موسی ابن جعفر (ع) ابراز داشت: این امام بزرگوار نیز به مانند اجداد پاک و مطهر خود به دنبال صلاح و رستگاری امت اسلامی بود.
امام جمعه باشت ابراز داشت: باید بصیرت و آگاهی را از ائمه بیاموزیم و حرکت خود را در مسیری قرار دهیم که هم‌راستا با خط سیر ائمه معصومین باشد.
وی در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه باشت به حماسه 9 دی اشاره کرد و ابراز داشت: 9 دی روزی است که برای همیشه در تاریخ کشور به یادگار خواهد ماند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی باشت تصریح کرد: روز 9دی روز حضور و آگاهی مردم ایران است که با حضور خود به فتنه پایان دادند.
عبودی با بیان اینکه فتنه‌گران هر روزی به یک بهانه فتنه‌گری می‌کنند، بیان داشت: سران فتنه در سال 88 تقلب در انتخابات را بهانه کردند.
وی تصریح کرد: در روز عاشورا مشخص شد که انتخابات بهانه است و آن‌ها با اسلام و عاشورا مخالف هستند.
خطیب جمعه باشت خاطرنشان کرد: مردم ایران وقتی در روز عاشورا حرکت فتنه‌گران را مشاهده کردند فهمیدند که مسئله انتخابات بهانه است و این‌ها اسلام را نمی‌خواهند که به صحنه آمدند و در مقابل آنها جانانه ایستادند.
عبودی به نقش خواص در مقابله با جریان فتنه اشاره کرد و افزود: خواص بابصیرت در صحنه ایستادند و ولی‌فقیه را تنها نگذاشتند ولی عده‌ای از خواص سکوت کرده و صحنه را خالی کردند که جز خواص بی‌بصیرت لقب گرفتند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب با رهبری حکیمانه و با قدرت روشنگری به موقع مردم را از اهداف سران فتنه آگاه کرد.
امام جمعه باشت در بخش دیگری از سخنانش به رزمایش نیروی دریایی به نام رزمایش ولایت 90 اشاره کرد و افزود: برگزاری چنین رزمایشی نشان از اقتدار نیروی دریایی ارتش و در معنای واقعی نظام است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول