اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمیرم:

انتخابات مظهر مردم سالاری ملّت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سمیرم انتخابات را مظهر مردم سالاری دانست و گفت: شرکت در انتخابات علی‌رغم اینکه حق است یک تکلیف الهی نیز به حساب می‌آید.

انتخابات مظهر مردم سالاری ملّت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام محمّدجواد رضایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمیرم ضمن دعوت مردم به رعایت حریم الهی و تقوا اظهار داشت: تقوای الهی موجب یقین و باور قلبی بوده و نیز چراغ کامیابی در زندگی است.
وی برکات و نعمات نظام جمهوری اسلامی ایران را متأثر از قیام خونین سیّد و سالار شهیدان دانست و افزود: خداوند مقام والای شهادت را به امام حسین (ع) عطا کرد و شفاعت را در تربت ایشان قرار داد.
امام جمعه موقت سمیرم همچنین ضمن اعلام اینکه امروز آخرین روز ثبت‌نام داوطلبان برای انتخابات است، اظهار داشت: به لطف الهی این انتخابات با حضور پرشور ملت ایران در 12 اسفندماه امسال برگزار می‌شود.
وی انتخابات را از مظاهر مردم‌سالاری دانست و گفت: شرکت در انتخابات علی‌رغم اینکه حق است یک تکلیف الهی نیز به حساب می‌آید.همان‌طور که بسیاری از عبادات تکلیف است حضور در انتخابات نیز وظیفه شرعی است.
وی اضافه کرد: افرادی که وارد عرصه انتخابات می‌شوند باید نیتشان خدمت‌گذاری باشد و سعی کنند که وظیفه شرعی خود را انجام دهند.
امام جمعه موقت سمیرم افزود: کاندیداهای داوطلب نباید کاندیداهای دیگر را تخریب کنند بلکه تبلیغات باید سالم و سازنده باشد.
وی حماسه نهم دی‌ماه را حادثه تاریخی ملت ایران دانست و گفت: حرکت خودجوش و یکپارچه ملّت ایران در روز هشتم و نهم دی‌ماه 88 نشانگر اوج علاقه مردم به اهل‌بیت (ع) و ولایت است.
رضایی تصریح کرد: کشور ایران همچنان که در طول این 32 سال موفقیت‌های بزرگی را در زمینه‌های گوناگون به دست آورده است اکنون نیز با توکل بر خدا و تکیه بر مقام ولایت و اتحاد ملّت پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی می‌کند.
وی ادامه داد: دشمن در روز عاشورای سال 88 تمام خباثت و چهره پنهان خود را نمایان کرد و نشان داد که سر نیزه خود را به سوی دین و ولایت نشانه رفته و انتخابات تنها بهانه‌ای برای آغاز فتنه‌گری است.
امام جمعه موقت سمیرم به نقش رهبر معظم انقلاب در خنثی‌سازی فتنه سال 88 اشاره کرد و بیان داشت: رهبری نظام با عدالت ویژه خود و راهنمایی‌های دقیق مردم را از عمق جریان فتنه آگاه کردند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول