اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

کوبنده‌ترین پاسخ به استکبار حضور در انتخابات است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان کوبنده‌ترین پاسخ به دشمنان و استکبار را حضور گسترده در انتخابات عنوان کرد.

کوبنده‌ترین پاسخ به استکبار حضور در انتخابات است
 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه زنجان، اظهار داشت: آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر قدس همواره سه ضلع توطئه‌های مختلف علیه کشور محسوب می‌شوند که در طی 32 سال گذشته برنامه‌ریزی‌های مختلفی را در راستای سقوط و براندازی نظام طراحی کرده و به اجرا گذاشته‌اند.
وی ادامه داد: این سه ضلع مثلث همواره در مقابل کشور قد علم کرده و با هویت اسلامی نظام جمهوی اسلامی در دشمنی بوده و در هر توطئه‌ای که علیه نظام تدارک دید شده حضور داشته‌اند. 
استاندار زنجان حضور گسترده مردم در برابر فتنه مختلف دشمنان در طی 32 سال گذشته را سئوالی اساسی برای نظام‌های مختلف و مردم جهان عنوان کرد و افزود: حضور گسترده مردم همواره برای کشورها جای سئوال بوده که با وجود همه تهدیدها، توطئه‌ها و نقشه‌های استکباری ملت ایران همچنان از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند. 
وی بیان داشت: تهدید اصل انقلاب، تهدید راهبردها، شخصیت والای امام خمینی (ره)، اهداف و ارکان امام به عنوان شخصیت مهم انقلاب نیز همواره  ذهن جامعه بشری را به خود مشغول کرده است. 
رئوفی‌نژاد گفت: هجمه، حمله و مخالفت علنی با انقلاب اسلامی با محوریت آمریکا در طی 32 سال گذشته سئوال بزرگی را در افکار مردم جهان ایجاد کرده و با ورود به دهه چهارم انقلاب اسلامی حوادث منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای در جهان به وقوع می‌پیوندد که متاثر از انقلاب اسلامی بوده است، که در آینده برکات آن بیشتر مشخص می‌شود. 
استاندار زنجان جابه‌جایی قدرت‌ها بعد از حکومت‌های چندین ساله استکباری را از موفقیت‌های جهان امروز عنوان کرد و افزود: اگر تا دیروز آمریکا نگران ایران اسلامی و صدور آن بود باید امروز مصر، تونس، لیبی و خیزش‌ها و قیام‌های مردم منطقه و جهان را به عنوان انقلابی دیگر علیه خود بداند. 
وی تصریح کرد: چهار جنگ بزرگ در طی این چند سال به کشورهای منطقه تحمیل شده که با مقاومت جانانه مردم ناکام مانده است و آثار مخرب مادی و معنوی آن جهان را متاثر کرده است. 
رئوفی‌نژاد با بیان اینکه آمریکا به بهانه‌های مختلف حقوق بشر، ایجاد دموکراسی، مبارزه با تروریسم به این جنگ‌ها روی آورده خاطرنشان کرد: استکبار به بهانه حقوق بشر با نسل کشی، به بهانه دموکراسی با در بند کردن مردم و فشارهای مختلف اقتصادی و سیاسی به بهانه مبارزه با تروریسم اجرای قتل عام‌های مختلف به خوبی به مردم دنیا ثابت کرده است که خود بزرگترین ناقض حقوق بشر و دموکراسی است. 
وی بیان داشت: چرا نباید حاصل همه این جنایت‌ها، برنامه‌ها و توطئه‌ها جنبش‌های اسلامی نباشد، چرا مردم علیه یک درصد جامعه ثروتمند قیام نکنند آیا جز این است که مردم به خوبی توطئه‌های استکبار را فهمیده‌اند. 
استاندار زنجان تصریح کرد: اگر امروز ملت ایران به هشت سال دوران دفاع مقدس افتخار می‌کند، به دلیل به زانو درآوردن استکبار و مقابله با همه توان استکبار است. 
وی حاصل تلاش 20 ساله استکبار را فتنه سال 88 عنوان کرد و افزود: در این جنگ از نوع نرم استکبار توسط منافقان و معاندان داخلی و با استفاده از ظرفیت انتخابات تلاش کردند، تا نظام را به چالش بکشند. 
رئوفی‌نژاد با اشاره به حرکت جریان‌های مختلف و معاند در جریان فتنه 88 بیان داشت: هدف این جریان‌ها مقابله با ولایت‌فقیه و براندازی حکومت اسلامی بود، که مقام معظم رهبری با تبیین زوایای مختلف آن، مردم را نسبت به موضع دشمنان آگاه کرده و هیچ برنامه‌ای جز حضور مردم نتوانست این فتنه را پس از هشت ماه در نطفه خفه کند. 
وی یادآور شد: 9 دی از یوم‌الله انقلاب اسلامی بوده و تکرار حضور مردم در دفاع از انقلاب اسلامی در 22 بهمن‌های مختلف است. 
استاندار زنجان ادامه داد: 9 دی موجب ناامیدی دشمنان اسلام شده و ملت بصیر، وظیفه‌شناس، زمان‌شناس و دشمن‌شناس با عمل به وظیفه خود نشان دادند، همچنان مطیع ولی‌فقیه بوده و حافظان واقعی انقلاب هستند. 
وی خاطرنشان کرد: استان زنجان پس از هتک حرمت استکبار به عاشورای حسینی نخستین بلندگوی دفاع از حریم ولایت بوده و انزجار خود را در حرکت دسته عزاداری 11 محرم در قالب دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان به خوبی نشان داد. 
رئوفی‌نژاد با اشاره به موقعیت حساس کشور و در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی بر ضرورت خلق حماسه‌ای گسترده با حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: امروز دشمنان حضور مردم را نشانه رفته و با توطئه‌های مختلف می‌خواهند، مشارکت در انتخابات را کاهش دهند.
وی ادامه داد: مردم با حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی دهن استکبار را بسته و نمی‌گذارند دشمنان به اهداف خود دست یابند.
 استاندار زنجان کوبنده‌ترین پاسخ به دشمنان و استکبار را حضور گسترده در انتخابات عنوان کرد و افزود: انتخاب اصلح که به منافع ملت اندیشیده و مدافع ولایت باشد از ضروریات جامعه امروز است. 
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول