اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت نهبندان:

ملت به توبه خواص بی‌بصیرت نیازی ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت نهبندان گفت: ملت ما به توبه خواص بی‌بصیرت نیازی ندارند.

ملت به توبه خواص بی‌بصیرت نیازی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام مصیب خزاعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته نهبندان ضمن گرامیداشت ایام‌الله 9 دی اظهار داشت: 9 دی‌ماه روز تجلی و تبلور بصیرت دینی و تجدید میثاق امت با ولایت مطلقه فقیه بود.
وی با بیان اینکه 9 دی انقلابی جدید و مهم برای نسل سوم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، تصریح کرد: دشمنان و ایادی داخلی آنها انتخابات سال 88 و شیرینی حضور حداکثری مردم در این انتخابات را با فتنه‌گری‌ها و توطئه‌های خویش به کام ملت تلخ کردند.
 
* 9 دی سبب رسوایی فتنه‌گران داخلی شد
امام جمعه موقت نهبندان ادامه داد: دشمنان می‌خواستند با فتنه، کودتا و حربه‌های نرم بین ملت و نظام و ولایت فقیه ایجاد تفرقه کنند اما غافل از آنکه مردم همیشه در راه اسلام و ولایت باقی مانده و می‌مانند.
خزاعی افزود: فتنه 88 دارای دو سرنخ از طرف دشمنان خارجی و ایادی داخلی بود که سرنخ دشمنان بدیهی است که کار دشمن دشمنی است ولی سرنخ داخلی آن توسط برخی از خواص بی‌بصیرت کنترل و هدایت می‌شد که در نهایت سبب رسوایی خودشان و اربابان غربی و خارجی آنان شد.
وی اضافه کرد: در 9 دی‌ماه مردم با حضور پرشور و حداکثری در حمایت از نظام و ولایت فقیه طومار فتنه را از نظام و کشور اسلامی برچیده و درسی بزرگ به آنان دادند.
 
 
* ملت به توبه خواص بی‌بصیرت نیازی ندارد
امام جمعه موقت نهبندان با اشاره به اینکه در 9 دی برخی از خواص و افراد مطرح از مردم عقب ماندند، گفت: آنها هنوز می‌توانند توبه کنند و همانند توابین زمان مختار حداقل به قبولی توبه خویش دل خوش باشند البته دیگر ملت به توبه آنان نیاز نداشته و شاید این توبه به درد خودشان بیشتر بخورد.
خزاعی اظهار داشت: ملت همیشه بیدار بوده و هوشیارانه عمل کرده و تمامی توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را به فرصت مبدل کرده است و دشمنان باید بدانند که با هیچ مکر و حیله‌ای نمی‌توانند جمهوریت، اسلامیت، استقلال و آزادی را از نظام اسلامی و ملت ایران جدا کنند.
وی در ادامه به مانور دریایی ولایت 90 اشاره کرد و افزود: مرزداران دریایی نظام امروزه در پهنای دریا از ارزش‌ها و کیان اسلامی حراست می‌کنند و نیاز اولیه مردم یعنی امنیت را تامین فراهم می‌سازند.
 
* مردم در انتخابات مجلس هوشیار باشند
امام جمعه موقت نهبندان یادآور شد: امروز 9 دی ماه آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبین نامزدهای انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی است و صلاحیت حداقلی آنها توسط شورای نگهبان مشخص می‌شود.
خزاعی افزود: اما مردم باید برای انتخاب اصلح خویش تمامی زمینه‌ها و صفات کاندیداها را بررسی کرده و سپس اصلح را برگزینند به فرموده رهبری کسی اصلح است که با تقوا، متعهد، متدین، خدمتگذار، کارآمد، دلسوز مردم، با اخلاص و در راه اهداف متعالی نظام گام بردارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول