اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گچساران:

حباب فتنه دشمن در 9 دی ترکید

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: با بصیرت‌مندی و ولایت‌مداری ملت ایران در 9 دی، حباب فتنه‌ شوم دشمن ترکید.

حباب فتنه دشمن در 9 دی ترکید
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید یعقوب زراعت‌کیش ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گچساران در گرامیداشت سالروز حماسه تاریخی 9 دی اظهار کرد: حضور ملی و عظیم مردم در صحنه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در سال88 دنیا را به وحشت و تعجب انداخت.
وی افزود: دشمنان خارجی و داخلی  پس از شروع فتنه 88 تا 8 ماه قبل از 9دی از هر حربه و نقشه‌ای برای فتنه‌انگیزی و ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده کردند.
زراعت‌کیش تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با گذشتن از خطوط قرمز نظام، با هدف براندازی و نابودی نظام اسلامی به فتنه 88 دامن زدند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران تأکید کرد: هشت ماه قبل از 9دی هیچ فرقی با هشت سال دفاع مقدس نداشت و به نوعی دفاع مقدس دیگری در راه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) بود.
زراعت‌کیش با اشاره به خصومت و دشمنی دیرینه دشمنان نظام اسلامی ادامه داد: دشمنان قسم‌خورده انقلاب از تمامی ظرفیت‌های 30ساله، شبکه های جاسوسی و نقشه های شوم خود استفاده کردند تا به نظام و ولایت فقیه ضربه بزنند.
وی با یادآوری سخنان مک کین کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات 2008 امریکا در ارتباط با مقابله با جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: این مقام امریکایی تأکید کرده بود که در آینده انقلاب اسلامی ایران را با جنگ نرم و جنبش سبز از بین خواهیم برد و این نشانگر تدوین و برنامه‌ریزی امریکایی‌ها برای ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است.
زراعت‌کیش گفت: این مقام امریکایی با فاش کردن نیت‌های درونی خود،ترس امریکایی‌ها از الگو شدن و چیرگی و تسلط ایران بر کشورهای منطقه را نشان داد.
عالی‌ترین مقام دانشگاه آزاد اسلامی گچساران عنوان داشت: مسیر ایران اسلامی در سال 88 با برگزاری باشکوه، پرشور ومردمی انتخابات مسیر الگوشدن، تسلط و چیرگی علمی، فرهنگی و سیاسی بر کشورهای منطقه بود و آشوب و ایجاد فتنه از سوی دشمنان راهی برای مقابله با این پتانسیل نظام بود.
زراعت‌کیش با مقایسه حماسه 9 دی و فتح خرمشهر ابراز داشت: حماسه 9 دی کمتر از فتح خرمشهر نیست و در برخی ابعاد بزرگ‌تر و مهم‌تر است.
وی با تشریح و مقایسه جنگ فیزیکی و جنگ نرم گفت: در جنگ‌های فیزیکی به دلیل ماهیت آشکار آن مردم برانگیخته می‌شوند و شرکت می‌کنند اما در جنگ نرم که ماهیتی پنهان و مخفی دارد دشمن ناشناخته و پنهان است.
این مقام علمی گچساران ادامه داد: دشمن در جنگ نرم از ظرفیت‌های روانی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی استفاده می‌کند و این نوع جنگ سخت‌تر از جنگ سخت و فیزیکی است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران تأکید کرد: در جنگ نرم و فتنه 88 دشمنان با همه ظرفیت به جنگ ملت ایران آمدند و دوست و دشمن قابل شناسایی و رؤیت نبود.
زراعت‌کیش با اشاره به اهمیت و نقش 9دی تصریح کرد: ملت ایران توانستند با بصیرت و دانایی بر فتنه 88 غلبه کنند و پایبندی به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.
وی خوشحالی دوستان و طرفداران داخلی و خارجی نظام اسلامی، سرکوب و منکوب شدن منافقین و به وحشت انداختن دشمنان نظام و از بین رفتن و ترکیدن حباب شک بعضی از دلسوزان که در لایه‌های درونی نظام بودند را از دستاوردهای مهم 9دی عنوان کرد.
زراعت‌کیش بصیرت، دانایی و عدالت رهبر انقلاب را در برخورد با افراد خاطی زیبا و ستودنی توصیف کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نشان دادند که از بصیرت و آگاهی بالایی برخوردار هستند و توانستند با بصیرت خود بحران و فتنه 88 را مدیریت کنند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران 9دی را رفراندومی عمومی و با شکوه دانست و تأکید کرد: تمامی کسانی که در انتخابات شرکت کردند در روز 9 دی با حضور  و حمایت خود جوش از رهبر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی رفراندومی بزرگ و به یاد ماندنی را خلق کردند.
زراعت‌کیش فتنه 88 را نوعی بیماری عنوان کرد و ابراز داشت: فتنه 88 نوعی بیماری بود که حضور مردم در 9 دی آن را درمان و علاج کرد.
وی بیداری اسلامی را بزرگترین نتیجه حماسه 9 دی دانست و افزود: اگر حماسه 9 دی در ایران اسلامی اتفاق نمی‌افتاد شاید بیداری اسلامی نیز در کشورهای منطقه به وجود نمی‌آمد.
زراعت‌کیش با اشاره به سی و یکمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد و 14 دی سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران گفت: اگر دانشگاه آزاد اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل نمی‌شد وضعیت جوانان جویای تحصیل در کشور وضعیتی نامعلوم بود.
وی ادامه داد: در صورتی که دانشگاه آزاد اسلامی تأسیس نمی‌شد،خروج سرمایه‌های علمی کشور به کشورهای غربی تبعات نگران‌کننده‌ای در ابعاد فرهنگی، علمی، سیاسی و اجتماعی برای جامعه به همراه داشت.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول