اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه اراک:

رهبری چراغ هدایت در مبارزه با فتنه است

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه اراک با اشاره به نهم دی روز خلق حماسه ملی از سوی مردم همیشه بیدار ایران اسلامی گفت: امروز در زمان ما، امام راحل و رهبری چراغ هدایت در مبارزه با فتنه و فتنه‌گران هستند.

رهبری چراغ هدایت در مبارزه با فتنه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اراک با اشاره به اینکه فتنه در نهج‌البلاغه مورد اشاره حضرت علی(ع) بوده است، اظهار کرد: امام علی(ع)، ائمه اطهار(ع)‌ و ولایت در زمان فتنه، چراغ راه امت هستند.
وی با اشاره به اینکه رهبری، مدبر و مدیر انقلاب اسلامی ایران ولی امر مسلمین و سکان‌دار کشتی انقلاب است که همه باید مطیع ایشان باشند، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی پشتیبان و مدافع همه‌ جانبه اسلام فقاهت هستند و با حضور خود در راهپیمایی گسترده 9 دی 88 چهره واقعی مفسدان و بیگانه‌پرستان را به همگان نشان دادند.
امام جمعه اراک بصیرت و دشمن‌شناسی مردم را مرهون هدایت‌های داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: زخم‌خوردگان از امام راحل و انقلاب اسلامی، منافقان کوردل و عروسک‌های خیمه شب بازی دشمنان داخل و خارج گمان می‌کردند با لشکرکشی خیابانی و با حمایت‌های مالی بیگانگان و رسانه‌های خارجی می‌توانند به این کشور ضربه وارد کنند که زهی خیال باطل، توکل بر خدا و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی در این روز دشمنان ایران اسلامی را ناکام گذاشت و بر اقتدار و عظمت کشور افزود.
وی با بیان اینکه در خلق حماسه نهم دی اطاعت و ولایت‌مداری مردم به اثبات رسید، ادامه داد: رهبر محور وحدت، عزت و همدلی و انسجام است که با پیروی از ایشان می‌توان تمام فتنه‌ها را خاموش کرد.
دری نجف‌آبادی همچنین با اشاره به پایان رسیدن ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی تا پایان امروز گفت: کسانی که آمادگی برای خدمت به میهن اسلامی را دارند باید در این انتخابات ثبت نام کنند.
وی افزود: امروز هر کس علاقه‌ واقعی به انقلاب داشته و متعهد، متخصص و توانمند است باید در عرصه انتخابات ورود پیدا کند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه مجلس از ارکان مهم کشور است، افزود: پست در ایران پست مسئولیت، امانت و خدمت است و کسانی که در نظام اسلامی مسئولیتی را به عهده می‌گیرند باید امانتدار باشند.
دری‌‌نجف‌آبادی با تاکید بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی در انتخابات اظهار کرد: نمایندگان باید در زمان انتخابات از توهین و افترا بپرهیزند، از تبلیغات منفی دوری جویند و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.
وی عنوان کرد: نمایندگان باید برای عزت و آبادانی ایران اسلامی بکوشند کسانی که از این استان به مجلس راه پیدا می‌کنند باید توجه به مشکلات این استان را در دستور کار قرار داده و در فکر رفع آلودگی هوا، اجرای پروژه‌های عظیم، بهبود کیفیت نان و... باشند.
امام جمعه اراک همچنین در مورد دیدار سفرای وزارت خارجه با رهبر معظم انقلاب گفت: دستگاه دیپلماتیک کشور در شرایط فعلی باید حضوری تاثیر‌گذار داشته باشد و برای عزت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه جهانی بکوشد.
دری نجف‌آبای در ادامه با اشاره به اقتدار نیروی دریایی ایران گفت: امروز به برکت انقلاب و خون شهدا، ایران در عرصه نظامی و نیروی دریایی به امکانات بسیار خوبی دست یافته است.
وی ادامه داد: در حال حاضر موشک‌های ساخت ایران از توانایی بالایی برخوردارند و در عرصه اقیانوس به پیشرفت‌های بسیار خوبی دست یافته‌ایم.
گفتنی است اشاره به شهادت حضرت رقیه(س) از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.
انتهای پیام/ج10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول