اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

هتک حرمت به عاشورا گور فتنه‌گران را کند

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: 9 دی ماه در راستای حرکت و پیام عاشورا رقم خورد و هتک حرمت به عاشورا گور فتنه‌گران را کند.

هتک حرمت به عاشورا گور فتنه‌گران را کند
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته نهبندان در اجتماع بزرگ مردم به مناسبت گرامیداشت 9 دی اظهار داشت: فتنه 88 متعلق به همین سال نبود فتنه بر علیه ولایت و نظام اسلامی از سال‌ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.
وی ادامه داد: قبل از 22 بهمن سال 57 دشمنان و کسانی که در این مملکت جا خوش کرده بودند و منابع و سرمایه‌های این کشور را به یغما می‌بردند حاضر نبودند که منافعشان با پیروزی انقلاب اسلامی از بین برود لذا توطئه‌ها و حربه‌های زیادی را به راه انداختند.
فرماندار نهبندان با بیان اینکه با تشکیل شدن حزب خلق مسلمانان در مرداد سال 58 بعد از انتخابات مجلس خبرگان رهبری، این حزب برای نخستین بار تقلب در انتخابات را رقم زد، تصریح کرد: از همین زمان تحریم‌ها، تهدیدها و فتنه‌های بعدی پی‌ریزی و طراحی شد.
شرافتی روحانیت‌زدایی و جدایی روحانیت از مردم و جدایی مردم از روحانیت را از دیگر فتنه‌های دشمنان و ایادی داخلی آنان دانست و افزود: جریان فتنه در کابینه نخست میر حسین موسوی برای روحانیت‌زدایی تلاش کردند، همچنین تلاش کردند که دولت با ریاست جمهوری مقابله داشته باشد تا جای این وضع پیش رفت که به طور علنی به ریاست جمهور یعنی آیت‌الله خامنه‌ای توهین می‌کردند.
وی اضافه کرد: فتنه بعدی از جنس فرهنگی یعنی فتنه فرهنگی بود و بعد از این فتنه، فتنه سازندگی در زمانی که کشور در حال بازسازی مناطق تخریبی و جنگ زده بود، اتفاق افتاد.
 
* ولایت فقیه دمار از روزگار فتنه درآورد
فرماندار نهبندان اظهار داشت: فتنه توسعه سیاسی در دولت خاتمی و در سال 76 که خاتمی 20 میلیون آرا از 30 میلیون را آورده بود، آغاز شد همچنین در سال 82 امضای 127 نفر از نمایندگان مجلس خطاب به رهبری امنیت کشور را نامناسب عنوان کردند و کشور را در برابر حمله آمریکا در آن زمان ناامن و غیر پایدار می‌پنداشتند.
شرافتی فتنه 88 را یک فتنه کاملا برنامه‌ریزی شده، حساب شده و مخلوطی از تمام فتنه‌های گذشته علیه نظام اسلامی دانست و گفت: در این فتنه برخی از خواص نیز دچار آشفتگی شده و راه درست را گم کردند و توطئه‌ها با همکاری ایادی داخلی و دشمنان خارجی تا آخرین مرحله‌اش یعنی انقلاب مخملی پیش رفت.
وی ادامه داد: اما دشمنان در این همه معادلات موشکافانه خویش اصل عظیم و مهم ولایت فقیه را نادیده گرفتند و همین اصل مهم در نظام اسلامی با بصیرت دینی مردم توام شد و دمار از روزگارشان درآورد.
 
* مراقب فتنه در‌ انتخابات آینده باشیم
فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه نامه بدون سلام و والسلام به رهبری و هتک حرمت به عاشورا گور تمامی فتنه‌گران را کند، تصریح کرد: فتنه‌گران از احساسات پاک و صبوری مردم سو استفاده کرده و به مقدسات توهین و هتک حرمت کردند.
شرافتی اذعان داشت: دشمنان نمی‌دانند که این نظام همانند پرنده‌ای است که دو بال سبز و قرمز دارد که بال سبز آن فرهنگ انتظار و بال قرمزش عاشورا و امام حسین(ع) است و این بال‌ها به بدنه‌ای محکم به نام ولایت فقیه متصل است.
وی با بیان اینکه حماسه 9 دی برای فتنه‌گران درسی بزرگ و تودهنی محکی بود، افزود: اما دشمنان و فتنه‌گران به منظور ضربه زدن به نظام هم اکنون روی مسئله انتخابات تمرکز کردند ولی مردم با حضور حداکثری و انتخاب اصلح خویش در انتخابات آینده جواب دندان‌شکنی به دشمنان می‌دهند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول