اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گچساران:

مردم منفعت‌طلبان در انتخابات را می‌شناسند

خبرگزاری فارس: امام جمعه گچساران گفت: کسانی که با نیت دنیاطلبی و منفعت‌طلبی پای به انتخابات می‌گذارند باید بدانند که مردم در نهایت به ماهیت آن‌ها پی می‌برند.

مردم منفعت‌طلبان در انتخابات را می‌شناسند
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام سید فرج‌الله موسوی امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و حفظ زبان اظهار کرد: انسان مؤمن باید مالک زبانش باشد و شکر نعمت زبان حفظ آن از غیبت، بدگویی، سخن چینی، کفر و الحاد است.
وی افزود: حفظ زبان بر صاحبان سخن که رسالت آن‌ها سخنرانی، گفتمان، تبلیغ و ارشاد گفتاری است شایسته و واجب است.
موسوی تصریح کرد: مهم‌ترین نعمت خداوند پس از خلقت انسان و تعلیم قرآن اعطای قدرت بیان است.
امام جمعه گچساران ابراز داشت: خداوند به وسیله نعمت عقل و نطق انسان را از حیوانات جدا و ممتاز کرده است.
موسوی با اشاره به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: هواداران و طرفداران کاندیداها و داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی باید حرمت و جایگاه انتخابات را حفظ کنند.
وی ادامه داد: داوطلبان مجلس شورای از تخریب و تهمت علیه همدیگر پرهیز کنند چون مردم دنیا طلبی و حرص را درک می‌کنند.
امام جمعه گچساران ابراز داشت: وجب به وجب خاک جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهیدان است و داوطلبان در تبلیغات انتخاباتی خود اخلاق را رعایت کنند و از تهمت ‌زدن به همدیگر پرهیز کنند.
موسوی گفت: نماینده‌های داوطلب مجلس شورای اسلامی باید تبلیغات در زمان مقرر، دید و بازدیدها، برخوردها و مناظرات انتخاباتی خود را اخلاقی و اسلامی به دور از هیاهو سالاری برگزار کنند.
وی از داوطلبان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواست تا از برخوردهای قومی، شهرستانی و استانی پرهیز کنند و نگاهی کشوری و ملی به انتخابات داشته باشند.
خطیب جمعه گچساران در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته گچساران بیان داشت: یوم‌الله 9 دی روزی ماندگار در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی است.
موسوی گفت: برخی خواص بی‌بصیرت آگاهانه و غیرآگاهانه با دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم‌صدا و هم‌پیمان شدند و در زمین دشمن بازی خطرناکی را آغاز کردند.
وی تصریح کرد: حوادث تلخی در سال 88 و پس از برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اتفاق افتاد که عده‌ای با عبور از خطوط قرمز نظام به ملت و رهبر مظلوم ولی مقتدر بی‌مهری کردند.
موسوی افزود: 9 دی نقطه عطفی بوده که عظمت ملت ایران را بیش از پیش در نگاه جهانیان برجسته‌تر می‌کند.
وی با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم و گروه‌ها در تظاهرات 9 دی عنوان داشت: در این حماسه جاودان همه کسانی که با ولایت تبری و تولی داشتند حضور داشتند.
موسوی با اشاره به شیطنت رسانه‌های غربی در کمرنگ نشان دادن بیشتر حماسه‌های مردمی در ایران تصریح کرد: رسانه‌های غربی با همه تلاش خود نتوانستند حماسه 9 دی را تکذیب کنند و به بصیرت و حضور میلیونی مردم ولایت مدار ایران اسلامی اعتراف کردند.
امام جمعه گچساران بیان داشت: 9 دی روز درخشش حضور جوانان و نوجوانانی بود که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان‌ها حضور یافتند و صیانت از انقلاب و اسلام را از نسل پیشین تحویل گرفتند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول