اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

رعایت اخلاق لازمه انتخابات است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رفسنجان گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی هم برای نمایندگان و هم مردم لازم است.

رعایت اخلاق لازمه انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر امری واجب و جهاد فی‌سبیل‌الله محسوب می‌شود، اظهار داشت: در انجام این فریضه باید شناخت کافی داشته باشیم و ابتدا با نرمی کسی را که به منکری مرتکب می‌شود به راه راست هدایت کنیم.
وی گفت: فضیلت‌ها باید موجب رشد انسان باشد نه اینکه با ندانستن و عدم شناخت کافی از امری موجب تزلزل خود شویم.
رمضانی‌پور مبنای ولایت‌محوری را در خط بودن دانست و بیان داشت: کسی که امام خود را نشناسد، هر چه نماز و روزه و اعمال نیک هم انجام بدهد، باز هم همنشین مشرکان است و در شمار آنان به حساب می‌آید.
امام جمعه رفسنجان از فضیلت‌های بی‌شمار صلوات بر محمد و آل محمد گفت و افزود: ملائک در حلقه‌های دعا  وذکر صلوات حضور می‌یابند و با هر دعایی که اعضای آن حلقه می‌خوانند آمین گفته و با ذکر صلوات آنان به حال صلوات فرستندگان غبطه می‌خورند که خداوند آن‌ها را آمرزیده است.
وی از حماسه نهم دی ماه یاد کرد و ابراز داشت: آنچه در آن سال عده‌ای ریاست‌طلب بر سر آن می‌جنگیدند، قدرت و مقام بود که از سوی خارجی‌ها و مستکبران هدایت می‌شد، فتنه‌ای ایجاد کرد که مردم با آن توانستند خوب و بد را تشخیص دهند.
رمضانی‌پور با بیان اینکه آنها می‌خواستند کورکورانه و با خیال‌های باطل خود خون شهیدان را پایمال کرده و آبروی نظام جمهوری اسلامی را ببرند، اذعان داشت: نظام جمهوری اسلامی با کم‌ترین هزینه‌ای این فتنه را خواباند و عواقب آن را نصیب خود سران فتنه کرد که در حال حاضر زباله‌دان هم جای آن‌ها نیست و به گونه‌ای از صفحه دل مردم بیرون شده‌اند که گویا هیچ‌وقت نبودند.
وی به رهبری عالمانه و بیانات آگاهانه رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر ما می‌خواستند مردم خود انتخاب کنند و همگان دیدیم که مردم چیزی به غیر از ولایت مطلقه فقیه در سایه ائمه و نظام جمهوری اسلامی را نخواستند و به ریسمانی محکم چنگ زدند که خدا و عشق ائمه را به عنوان حامی و پشتیبان داشت.
رمضانی‌پور از بیانات رهبر انقلاب  یاد و تصریح کرد: نهم دی ماه روز مردود شدن خواص و کشف نقاب از چهره‌های ریاکاران و کسانی که می‌خواستند ضربه به اسلام و انقلاب اسلامی بزنند بود و ما باید حواس خود را برای انتخابات جمع کنیم، زیرا داغ آن شکست بزرگ هنوز بر دل خود فروختگان و ضد‌انقلاب‌ها هست و می‌خواهند از هر راهی شده در صحنه‌های انتخاباتی خلل ایجاد کنند.
وی با تأکید بر وحدت و یکپارچگی و پرهیز از شایعه‌ها در انتخابات گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی هم برای نماینده و هم برای مردم لازم است و با انتخاب فردی لایق و فرستادن به مجلس سرنوشت خود را رقم بزنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول