اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زرند خبر داد:

اختصاص 8 میلیارد ریال اعتبار خشکسالی به زرند

خبرگزاری فارس: فرماندار زرند گفت: در سال جاری 8 میلیارد و 530 میلیون ریال اعتبار خشکسالی به شهرستان زرند اختصاص یافته است.

اختصاص 8 میلیارد ریال اعتبار خشکسالی به زرند
به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، رضا کرمی سه‌شنبه شب در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار داشت: از اعتبارات ماده 10 در بحث خشکسالی در سال جاری 8 میلیارد و 530 میلیون ریال و در بحث ستاد حوادث 4 میلیارد و 243 میلیون ریال به شهرستان زرند اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه کمیته برنامه‌ریزی نقش مهمی در توسعه شهرستان زرند دارد، افزود: کمیته برنامه‌ریزی باید نگاه کارشناسی به توزیع اعتبارات در این شهرستان داشته باشد.
فرماندار زرند بر لزوم توجه و جدیت بیشتر دستگاه‌ها در افزایش سطح فعالیت‌های عمرانی و پیگیری پیشرفت فیزیکی آنها برای جذب اعتبارات مصوب در زمان مقرر  تأکید کرد و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست در اجرای صحیح پروژه‌ها تمام توان خود را به کار گیرند.
به گزارش فارس در این جلسه اعتبارات ماده 10 خشکسالی به 20 پروژه مختلف از جمله جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، آب و فاضلاب، دامپزشکی و محیط زیست و همچنین اعتبارات ماده 10 حوادث به شش پروژه مختلف از جمله شهرداری‌های زرند، خانوک و ریحان‌شهر، بنیاد مسکن و منابع طبیعی اختصاص یافت.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول