اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی خبر داد:

اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار خشکسالی به دامپزشکی خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: به منظور مقابله با عوارض سوء خشکسالی مبلغ 4 میلیارد ریال اعتبار به دامپزشکی استان اختصاص یافت.

اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار خشکسالی به دامپزشکی خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی دامپزشکی خراسان جنوبی، محمد علی رضایی با تشریح برنامه‌های دامپزشکی در پیشگیری از خسارات بیشتر خشکسالی به دامداران اظهار داشت: این اعتبار صرف مبارزه با بیماری‌های واگیر و انگلی دام، خرید و توزیع نهاده‌های دامی نظیر واکسن، سموم، مکمل‌های درمانی و دارو می‌شود.
وی با اشاره به خسارات ناشی از خشکسالی‌های متمادی به صنعت پرورش زنبور عسل استان و مهاجرت برخی از زنبورداران به استان‌های همجوار، تصریح کرد: به منظور حمایت از این صنعت بخشی از اعتبار مذکور صرف خرید داروی ضد انگل برای مبارزه با بیماری‌های زنبور عسل می‌شود.
مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: سال گذشته مبلغ اختصاصی به دامپزشکی در حوزه مبارزه با خشکسالی 3 میلیارد و 700 میلیون ریال بود که با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت استانداری و اداره کل مدیریت بحران استان به 4 میلیارد ریال افزایش یافت.
 
* دامپزشکی خراسان جنوبی حائز رتبه پنجم در ارائه خدمت‌رسانی شد
براساس نتایج ارزیابی دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری خراسان جنوبی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال 1389، اداره کل دامپزشکی در شاخص‌های خدمت‌رسانی به ارباب رجوع حائز رتبه پنجم شد.
معاون اداری و پشتیبانی دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: در این ارزیابی که از 59 دستگاه اجرایی خراسان جنوبی صورت گرفت، اداره کل دامپزشکی موفق شد با میانگین 85.87 درصد رتبه پنجم را کسب کند که این میانگین 6 درصد بیش از معیار میانگین استان است.
سعید کورش‌نژاد اظهار داشت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته از میزان رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده از واحدهای تابعه دستگاه‌های اجرایی، شبکه دامپزشکی سربیشه در رتبه‌بندی شهرستانی، جزو سه دستگاه برتر با متوسط امتیاز 96.6 درصد معرفی شد.
وی در مورد اقدامات موثر دامپزشکی استان در کسب این موفقیت را تلاش و کوشش پرسنل دامپزشکی، برگزاری جلسات و کمیته‌های راهبردی، برنامه‌ریزی منظم و خدمت‌رسانی صادقانه در محروم‌ترین نقاط استان عنوان کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول