اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد خبر داد

اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار به عنبرآباد / اعتبارات خشکسالی و حوادث بسیار ناچیز است

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: مبلغ یک میلیارد و 169 میلیون تومان اعتبار به شهرستان عنبرآباد اختصاص یافته است.

اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار به عنبرآباد / اعتبارات خشکسالی و حوادث بسیار ناچیز است
ولی‌محمد مشایخی امروز در حاشیه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان عنبرآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: مبلغ یک میلیارد و 169 میلیون تومان اعتبار به شهرستان عنبرآباد اختصاص یافته است.
وی افزود: از این میزان مبلغ 865 میلیون تومان مربوط به خشکسالی و 304 میلیون تومان مربوط به حوادث شهرستان است که بر اساس اولویت به بخش‌های کشاورزی، آب و حوادث غیرمترقبه اختصاص می‌یابد.
مشایخی تصریح کرد: در پی هماهنگی صورت گرفته با دستگاه‌های اجرایی مرتبط با اعتبارات خشکسالی و حوادث شهرستان این اعتبارات در بخش‌های کشاورزی، تأمین آب شرب شهری، روستایی و عشایر و حفاظت شهر از سیل‌بند و حوادث تقسیم و به تصویب رسیده است.
وی بیان کرد: با توجه به خسارات ناشی از سیل در سال گذشته به مناطق روستایی و بخش‌های کشاورزی، آب، برق و مسکن روستایی این اعتبارات تخصیص یافته در مقابل خسارت وارده قابل مقایسه نیست.
مشایخی بیان کرد: با توجه به مسائل و مشکلات موجود در سطح شهرستان، اعتبارات خشکسالی و حوادث  اختصاص یافته به عنبرآباد بسیار ناچیز است.
وی در زمینه احداث سیل‌بند «فجر» گفت: احداث این سیل‌بند نیازمند اعتبارات ملی است که باید در مورد آن کمک ویژه‌ای صورت گیرد.
اسماعیل کمالی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار عنبرآباد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های شهرستان در راستای نظارت بر پروژه‌های عمرانی اطلاعات مورد نیاز را در سامانه نظارت بر پروژه‌ها به روز وارد کنند.
اسماعیل کمالی افزود: مدیران باید هر گونه مشکلی در مورد اجرای پروژه‌ها را به فرمانداری اطلاع داده و هرچه سریع‌تر در راستای اخذ مبادله موافقتنامه اعتبارات اقدام کنند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول