اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار چهارمحال و بختیاری خبر داد:

تخصیص 5 میلیارد ریال اعتبار خشکسالی به چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری از تخصیص 5 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات خشکسالی به این شرکت خبر داد.

تخصیص 5 میلیارد ریال اعتبار خشکسالی به چهارمحال و بختیاری
قاسمعلی خدابخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با وجود عدم تخصیص اعتبار خشکسالی به استان با توجه استاندار چهارمحال و بختیاری این میزان اعتبار به پروژه‌های تأمین آب ناشی از خشکسالی از جمله آبرسانی سیار به روستاها به این شرکت تخصیص داده شد.
وی با اشاره به اعتبار مصوب خشکسالی این شرکت، افزود: در سال‌جاری به‌دلیل خشکسالی‌های پی در پی چند ساله اخیر و تحلیل منابع آب اکثر منابع آب شرب روستاهای استان دستخوش تغییرات شده بود.
خدابخشی افزود: این مسئله موجب شد که اکثر فعالیت‌های این شرکت در حوزه خشکسالی انجام شود و دیونی را برای این شرکت ایجاد کند که با توجه استاندار محترم این مشکل مرتفع شد.مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر افزون بر 75 هزار مشترک روستایی از خدمات آبرسانی این شرکت بهره‌مند هستند، گفت: این تعداد مشترک روستایی در بیش از 400 روستای این استان که قبوض آب بها برای آنها صادر می‌شود، از این شرکت خدمات آبرسانی دریافت می‌کنند.
خدابخشی در ادامه بر لزوم پوشش تأسیسات آب در فصل زمستان در این استان تأکید کرد و گفت: این شرکت با پخش پیام‌های هشداردهنده از طریق رسانه‎های جمعی و اطلاع‌رسانی به‌هنگام صدور قبوض آب بها هشدارهای لازم را در این ارتباط به مشترکان انتقال داده است.
مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در فصل زمستان و با توجه به احتمال ادامه روند سرما و یخبندان نگهداری بهینه از کنتورهای آب و لوله‎های روباز برای جلوگیری از یخ زدگی و خسارات احتمالی توسط مشترکان ضروری است.
وی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده در فصل زمستان، افزود: با توجه به شب‌های سرد زمستان و احتمال وجود یخبندان، به‌منظور جلوگیری از یخ زدگی تاسیسات خصوصی آب منازل، مشترکان لازم است نکات ایمنی را مورد توجه و استفاده قرار دهند.
خدابخشی خاطر نشان کرد: تخلیه کردن آب لوله‌های غیر ضروری که در زمستان مورد استفاده نیست مانند کولر، حیاط و همچنین عایق بندی لوله‌هایی که در معرض هوای آزاد قرار می‌گیرند، استفاده از پوشش مناسب برای عایق بندی کنتورهای آب که در حیاط نصب شده‎اند به‌ویژه کنتورهای دیواری، قطع آب واحدهای خالی از سکونت و مراقبت مستمر در طول زمستان از مواردی است که مشترکان باید برای جلوگیری از یخ زدگی رعایت کنند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول