اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کانون فرهنگی دانشگاهیان کشور:

اختلافی بین اصولگرایان و جبهه پایداری وجود ندارد

خبرگزاری فارس: قائم مقام کانون فرهنگی دانشگاهیان کشور گفت: اختلاف مبنای بین اصولگرایان و جبهه پایداری وجود ندارد.

اختلافی بین اصولگرایان و جبهه پایداری وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هاشم داداش‌پور ‌‌در جمع خبرنگاران استانی اظهار داشت: کانون دانشگاهیان دارای یک اساسنامه و اصول است که اهداف آن اعتقاد و التزام به اسلام و اصول و فروع ضروری، اعتقاد به قانون اساسی و ولایت فقیه و قرار دادن اندیشه حضرت امام خمینی (ره) به عنوان محور تفکر است.
وی تصریح کرد: این کانون به منشوری که جامع مدرسین حوزه علمیه قم و روحانیت مبارز ترسیم کرده است اعتقاد دارد و به مثابه چتری نظری برای کسانی است که به این راه و رسم اعتقاد دارند.
داداش‌پور با بیان اینکه تلاش خود را برای وحدت بین نیروهای ولایت مدار به کار می‌بریم، اذعان داشت: اختلافات مبنایی و اصولی بین جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری وجود ندارد و اختلافات بیشتر به صورت مصداقی خود را نشان می‌دهد.
قائم مقام کانون دانشگاهیان لیست نامزدهای انتخاباتی این کانون را از کسانی دانست که در این شاخص‌ها قرار گیرند و افزود: در سراسر کشور به دنبال بررسی نامزدهای انتخاباتی این کانون هستیم و در استان گلستان در مورد دو نفر به جمع‌بندی رسیده‌ایم که یک نفر از آنها دکتر سیدعلی طاهری نماینده فعلی گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی است.
انتخابات اعضای شورای مرکزی کانون فرهنگی دانشگاهیان در استان گلستان امروز با 47 نفر از اعضای این کانون و با حضور قائم مقام کانون فرهنگی دانشگاهیان در کشور در استان گلستان برگزار شد که در پایان عباس قربانی، غلامرضا منتظری، یدالله سپهری، سیداحمد علوی، عباس نصرالله‌نژاد، مرتضی حمیدی، ابوالحسن شهواری، رامین رحمانی، و حجت‌الله جعفریان به عنوان اعضای اصلی و حسن خان‌احمدی، احمد دهقان، فرخ زاد و اسماعیل احمدی به عنوان عضو علی‌البدل این شورا انتخاب شدند.
انتهای پیام/ش20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول