اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

همایش جبهه متحد در کهگیلویه و بویراحمد گامی به سوی وحدت است

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، گفت: برگزاری همایش جبهه متحد اصولگرایان در کهگیلویه و بویراحمد گامی به سوی وحدت در این استان از سوی اصولگرایان برای رسیدن به وحدت حداکثری است.

همایش جبهه متحد در کهگیلویه و بویراحمد گامی به سوی وحدت است
حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به برگزاری همایش جبهه متحد اصولگرایان در استان کهگیلویه و بویر احمد، اظهار داشت: برگزاری این همایش گامی برای رسیدن به وحدت حداکثری در میان جریان اصولگرایی است که آن را به فال نیک می‌گیریم.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در ادامه ابراز داشت: جریان اصولگرایی به مانند گذشته وحدت و اتحاد خود را حول محور روحانیت حفظ می‌کند چرا که این جریان معتقد است همه دستاوردهای ما در 32 سال اخیر مرهون هوشیاری و فداکاری و رهبری این قشر بوده که در راس آن ولایت فقیه قرار دارد.
بزرگواری با بیان اینکه هر سه نماینده استان نمی‌توانند در این جلسه شرکت کنند، ابراز داشت: به دلیل اینکه مجلس در این روز جلسه علنی دارد بنابراین نمی‌توانیم در این جلسه شرکت کنیم ولی اگر جلسه و برنامه‌ای نداشتیم بی‌شک در چنین جلسه‌ای شرکت می‌کردیم.
این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی به خبرنگار فارس تاکید کرد: از قول ما بازگو کنید که تنها به دلیل همزمان شدن این همایش با جلسه علنی مجلس موفق به حضور در این جلسه نشدیم و از همین جا برای همه اعضا و همچنین اصولگرایان سراسر این استان آرزوی توفیق و بهروزی در راستای وحدت میان جریان اصولگرا را داریم.
بزرگواری به وحدت حداکثری در میان جریان اصولگرایی اشاره کرد و گفت: اطمینان دارم که وحدت حداکثری در این جریان ایجاد خواهد شد و همه جریانات اصولگرایی به هم خواهند پیوست.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: جبهه پایداری همچنان بر روی اعتقادات خود ایستاده است و معتقدیم به رغم اینکه باید وحدت در میان جریان اصولگرا ایجاد شود ولی در عین حال کسانی که در جریان فتنه 88 مردود شده و جزو ساکتین بودند نباید دوباره آزموده شوند چرا که فتنه یاد شده خود بهترین آزمون برای سنجیدن افراد بود.
بزرگواری در ادامه گفت: معتقدیم که اگر جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایی لیست جداگانه ارائه دهند 70 درصد نامزدها در میان آ‌نها مشترک است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول