اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران:

عرصه ورود جبهه پایداری به جبهه متحد باز است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: هنوز عرصه برای ورود جبهه پایداری به جبهه متحد اصولگرایی باز است.

عرصه ورود جبهه پایداری به جبهه متحد باز است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجتبی شاکری سه‌شنبه شب در جلسه پرسش و پاسخ در دارالقرآن‌الکریم زنجان اظهار داشت: مجموعه اصولگرایان در هر دوره نیازمند سازماندهی بوده و در انتخابات مختلف با سازماندهی نیروهای خود در انتخابات شرکت کرده است.
وی با بیان اینکه در دوره گذشته اتحاد 5+6 شکل گرفت، افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی این دایره وسیع‌تر شده و به دنبال اتحاد 7+8 است.
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: رایزنی‌های مختلفی برای شکل‌گیری جریان‌های مختلف اصولگرایی انجام شده که هفت نفر به عنوان هیئت داوری و هشت نفر به عنوان هیئت اجرایی انتخاب و برنامه‌های انتخاباتی را در دستور کار خود دارد.
وی یادآور شد: با تشکیل هیئت داوری نقدهایی که گروه‌های مختلف با هم دارند، می‌توانند با مراجعه به این هیئت اختلافات را حل کنند.
شاکری با اشاره به اینکه جبهه پایداری از نیروهای انقلابی هستند، بیان داشت: این جبهه جریان انحرافی و فتنه را به خوبی رصد می‌کند و برنامه‌ریزی خود را برای انتخابات انجام می‌دهد.
وی با بیان اینکه هنوز عرصه برای ورود جبهه پایداری به جبهه متحد اصولگرایان باز است، خاطرنشان کرد: تجربه‌های ناموفق دوره‌های گذشته که نتیجه خوبی هم برای اصولگرایان نداشته نباید اتفاق افتد.
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران خاطرنشان کرد: اگر در این دوره هم این اتحاد شکل نگیرد، تجربه موفقی به دست نمی‌آید.
در ادامه این جلسه نماینده قالیباف در جبهه متحد اصولگرایی نیز گفت: قالیباف از اوایل انقلاب در خدمت نظام بوده و مسئولیت‌های مختلفی را در عرصه‌های مختلف در نظام بر دوش داشته است که وجودش برای نظام مفید و ذوب در ولایت فقیه است.
عبداللهی خاطرنشان کرد: نخستین کسی که کلمه فتنه را برای اتفاقات پس از انتخابات به کار برد قالیباف بود که متاسفانه این موضوع در کشور باز نشد.
وی با بیان اینکه یکی از دستگاه‌هایی که در موضوع فتنه به خوبی عمل کرد شهرداری تهران بود، افزود: شهرداری جز سه دستگاه برتر در زمینه مهار فتنه انتخاب شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول