اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام محمدعلی رضایی:

اصولگرایان در استان‌ها کاندیدای واحد داشته باشند

خبرگزاری فارس: عضو جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه دشمن بیش از هر زمانی به دنبال تضعیف نظام و رهبری است گفت: مجلس نهم به سربازانی فداکار و مطیع ولایت نیازمند است و اصولگرایان در استان‌ها کاندیدای واحد داشته باشند.

اصولگرایان در استان‌ها کاندیدای واحد داشته باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس حجت‌الاسلام محمدعلی رضایی در همایش جبهه متحد اصولگرایان ضمن طرح سؤالی مبنی بر اینکه «آیا تاکنون فکر شده است که چرا شخصیت‌هایی همانند آیت‌الله یزدی و مهدوی کنی با این سن و سال آمده‌اند و میدان‌دار جبهه اصولگرایی شده‌اند؟»، اظهار داشت: انتخابات نهم مجلس و خود مجلس نهم دارای حساسیت‌هایی ویژه است.
وی افزود:‌ برای رفع چالش‌های متصور، جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین و رجال سیاسی اصولگرا به فکر برنامه‌ریزی برای جلوگیری از چالش‌ها افتاد‌ند.
نماینده لاریجانی در جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه دشمن برای انحراف و فتنه‌گری در انتخابات نهم و مجلس نهم کار کرده است، ادامه داد: بر همگان ثابت شده که دشمن پس از شکست‌های متعدد، رهبری را نشانه گرفته است و از همین رو معتقدیم که مجلس نهم به سربازانی فداکار و مطیع ولی فقیه نیازمند است.
رضایی با بیان اینکه معنای اطاعت از تشکیلات جبهه متحد اصولگرایی برای اصولگریان در استان‌ها این است که حتی باید به معرفی کاندیدایی واحد و مشترک دست بزنند، اظهار داشت: جبهه متحد اصولگرایی در واقع به نحوی در راستای شناسایی کاندیدای اصولگرایی که امکان رای آوردن بیشتری دارد،‌ فعالیت می‌کند.
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار می‌رود که طیف‌های اصولگرا در استان‌ها با رایزنی‌ها خود برای انصراف کاندیداهای فرعی اقدام کنند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول