اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متکی ‌در نشست اصولگرایان آذربایجان‌شرقی مطرح کرد

جبهه متحد اصولگرایان به دنبال وحدت ‌با جبهه پایداری ‌است / مشخصات کاندیداهای اصولگرایان

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان‌ گفت: در حال حاضر همه نیروهای اصولگرا وارد میدان شده‌اند اما جبهه پایداری هنوز جواب مشخصی نداده و سعی داریم تا با رعایت اصول اصولگرایی و اخلاق‌مداری با این عزیزان نیز به وحدت برسیم.

جبهه متحد اصولگرایان به دنبال وحدت ‌با جبهه پایداری ‌است / مشخصات کاندیداهای اصولگرایان
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، منوچهر متکی شامگاه امروز در جمع اصولگرایان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: تمام اقدامات لازم برای ساماندهی کردن تلاش‌های هیئت سه نفره منتخب رئیس جمهوری انجام گرفته و با همراهی متفاوت جامعتین با احساس مسئولیت مشترک همه اصولگرایان وارد میدان شده‌اند تا انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور نهم با شکوه خاصی برگزار شود.
وی افزود: در حال حاضر همه نیروهای اصولگرا وارد میدان شده‌اند اما جبهه پایداری هنوز جواب مشخصی نداده و سعی داریم تا با رعایت اصول اصولگرایی و اخلاق‌مداری با این عزیزان نیز به وحدت برسیم.
  
جبهه پایداری فقط روزهای باقی‌مانده فرصت دارد

متکی افزود: جبهه پایداری مهلت دارد تا ظرف روزهای باقی مانده نظر مساعد خود را برای قرار گرفتن در ترکیب جبهه متحد اصولگرایان اعلام کند.
  
داشتن قابلیت‌های شخصی و ظرفیت رای‌آوری ‌شاخصه اصلی کاندیداهای اصولگرایان

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان کشور در ادامه گفت: حدود یک دهه است که اصولگرایان در ساختار تشکیلات سیاسی نظام حضور دارد و در این مدت نیز تلاش کرده‌ایم تا از کارهای خود ارزیابی داشته و نقاط ضعف خود را رفع کنیم.
متکی وفاداری به شاخص‌های اصولگرایی، داشتن قابلیت‌های شخصی و ظرفیت رای آوری را شاخصه اصلی کاندیداها برای حضور در عرصه انتخابات دانست و اضافه کرد: همگی باید بدانیم که رای اصلی از ناحیه مردم تامین می‌شود.
وی فصل‌الخطاب جبهه متحد اصولگرایان را رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: اگر در جایی کج رفتیم باید برگردیم و نباید جلو و عقب بیفتیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول