اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باهنر:

صندلی دوستان جبهه پایداری در جبهه متحد اصولگرایان خالی است

خبرگزاری فارس: عضو ارشد جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه نخستین کسی بودم که در سال 82 طرح رئیس‌ جمهور شدن احمدی‌نژاد را مطرح کردم، گفت: صندلی دوستان ما در جبهه پایداری در جبهه متحد اصولگرایان خالی است.

صندلی دوستان جبهه پایداری در جبهه متحد اصولگرایان خالی است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج محمدرضا باهنر در نخستین نشست جبهه متحد اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد و در قسمت پاسخ به سئوالات، در پاسخ به کسانی که وی را در مقابل دولت می‌دانستند، اظهار داشت: نخستین کسی که موضوع رئیس‌ جمهور شدن احمدی‌نژاد در سال 89 را مطرح کرد من بودم.
باهنر در همین زمینه عنوان کرد: هنگامی که در دولت خاتمی بحث تایید نشدن صلاحیت وی برای شهرداری تهران از سوی وزارت کشور مطرح شده بود به وزارت اطلاعات رفتم و به وزیر وقت آن زمان گفتم که چرا بی‌جهت این موضوع مطرح می‌شود در حالی که ملک‌مدنی شهردار پیشین تهران با مدرک فوق‌ دیپلم برای تصدی این منصب تایید شده بود.
این عضو ارشد جبهه اصولگرایان در ادامه گفت: به یونسی وزیر وقت اطلاعات گفتم که احمدی‌نژاد را برای دست‌گرمی به این سمت معرفی کرده‌ایم و شک نکنید گزینه ما برای ریاست جمهوری پس از دولت اصلاحات احمدی‌نژاد است.
باهنر در همین زمینه افزود: به وزیر اطلاعات گفتم که از جانب ما به خاتمی و سران دولت او بگویید این موضوعاتی که درباره احمدی‌نژاد مطرح می‌شود صحت ندارد و آن که دارای مشکل است خود شما هستید.
این نماینده عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در ادامه به موضع جبهه پایداری در انتخابات و نحوه تعامل اعضای آن با جبهه متحد اصولگرایان اشاره کرد و گفت: صندلی دوستان ما در جبهه پایداری در جبهه متحد اصولگرایان خالی است و ما همچنان منتظر حضور آنها در جبهه متحد هستیم.
باهنر اضافه کرد: از تشکیل جبهه پایداری خوشحال شدیم چرا که معتقدیم تعدادی از یاران سوم تیر که رها شده بودند به واسطه این جریان جمع خواهند شد.
وی در پاسخ به این سئوال که شما موضع شفافی در هنگامه فتنه 88 نداشتید، ابراز داشت: پس از انتخابات و اتخاذ مواضع نادرست از سوی موسوی و کروبی از جمله کسانی بودم که نزد موسوی رفتم و او را از اعمالی که در آن بحبوحه انجام می‌داد برحذر داشتم و معتقد بودم می‌توانیم آنها را به مسیر انقلاب بازگردانیم که چنین نشد.
باهنر تصریح کرد: به مانند برخی اعتقاد نداشتم که باید با آنها برخورد سخت کنیم چرا که نظام و رهبری چنین اعتقادی نداشتند و از همین رو عده‌ای معتقدند که افرادی چون من به دلیل اتخاذ چنین مواضعی نباید در این مجموعه قرار گیرند و ما نیز متقابلا می‌توانیم بگوییم آن دسته دیگر را قبول نداریم که با این‌گونه مواضع اتحاد ایجاد نمی‌شود.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول