اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسین فدایی آخرین وضعیت و مواضع اصولگرایان را تشریح کرد

ساختار تشکیلاتی جبهه متحد در استان ها/ تا آخرین لحظه پذیرای جبهه پایداری هستیم

خبرگزاری فارس: نماینده جبهه متحد اصولگرایی با بیان اینکه این جبهه تا آخرین لحظه پذیرای جبهه پایداری است، به تشریح شگردهای طیف‌ها و جریاناتی که وی از آنها به عنوان ناخیرخواه نظام یاد کرد، برای تضعیف انتخابات پرداخت.

ساختار تشکیلاتی جبهه متحد در استان ها/ تا آخرین لحظه پذیرای جبهه پایداری هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین فدایی شامگاه دوشنبه در همایش جبهه متحد اصولگرایان که با حضور نمایندگانی از این جبهه از جمله حبیبی دبیر کل موتلفه اسلامی، رضائی نماینده مجلس‌ (به عنوان نماینده لاریجانی) و منتظرالمهدی به عنوان نماینده قالیباف در بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: در رقابت‌های سیاسی از اول انقلاب تاکنون، نظام با ترفندهایی مواجه بوده که دشمنان با طراحی این ترفندها در پی آن بوده‌اند تا رقابت‌های داخلی انقلاب را به رقابت‌های تخریبی مبدل کنند.
وی با اشاره به انتخابات دهم ریاست جمهوری افزود: در این برهه نیز فتنه‌گران خواستند با فضایی که دشمن ایجاد کرده غائله به پا کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: افکار کسانی که خواستار استفاده‌ از ظرفیت‌هایی هستند که بیگانگان ایجاد کردند، ریشه در قدرت‌طلبی دارد.
دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نظام سلطه در پروژه‌های آسیب‌‌زنی به نظام شکست‌های متعددی را تجربه کرده است، ادامه داد: دشمن به دنبال مدل جدیدی برای ضربه زدن به جمهوریت نظام و میزان مشارکت مردم در انتخابات است.
فدایی بیان داشت: "فتنه زخمی شده، نظام سلطه و جریان انحراف" که به دنبال ضربه زدن به نظام هستند همانند سه ضلع یک مثلث دارای وجوه، برنامه‌ها و شگردهای مشترکی هستند.
وی ادامه داد: ممکن است سندی که نشان از تفاهم و اتحاد این سه جریان و سه عنصر حکایت کند در دست نباشد اما شگردهای آنان که بعضا در گفته‌های آنان مشهود است برای ضربه زدن به نظام مشترک است.
به گفته فدایی، "کمرنگ برگزار شدن انتخابات، ایجاد اختلاف بین مجلسی‌ها، مسئولان، دولت و مجلس، اصولگرایان و ایجاد اختلاف بین مردم، ایجاد یاس و بدبینی، ناچیز جلوه دادن خدمات نظام به مردم، ایجاد التهاب، ناکارآمد نشان دادن نظام دینی و ایجاد ابهام دائمی و تردید نسبت به اصل ولایت فقیه و شخص ولی فقیه" از جمله اهداف و خواسته‌های مشترک سه ضلع یاد شده است.
وی با بیان اینکه دشمن از ایجاد اختلاف درونی در بین اصولگرایان به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه خود برای ضربه وارد کردن به نظام استفاده می‌کند، افزود: هدف اصلی از تشکیل جبهه متحد اصولگرایی در واقع خنثی کردن برنامه‌ها و طراحی‌های اضلاع مثلث یاد شده برای نظام است.
دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بزرگان اصولگرایی به موقع متوجه این توطئه‌ها و برنامه‌ها شده‌اند، افزود: حضرات آیات‌ مهدوی کنی و یزدی مدت‌هاست با رایزنی با جریانات و عناصر سیاسی دیگر به طرح ساماندهی اصولگرایان تحت نام جبهه متحد اصولگرایی پرداخته‌اند که این امر به تشکیل شورای متحد اصولگرایی منجر شد که در ذهن برخی‌ها همان 8+7 است.
فدایی با اشاره به جایگاه مورد نظر برای نمایندگان "جبهه پایداری" در جبهه متحد اصولگرایی، اضافه کرد: آغوش جبهه متحد اصولگرایی تا آخرین لحظه به روی همه طیف‌ها و جبهه‌های اصولگرا به ویژه جبهه پایداری باز است.
وی خطاب به حاضران در این همایش که به گفته مسئولان برگزاری آن،‌ "از نخبگان و خواص اصولگرایی در هرمزگان" بودند، گفت: باید از اختلافات جزئی و مسائل کوچک گذر کنیم و با توجه به اصول و آرمان‌های کلان انقلاب و با سیاست جذب حداکثری در کنار یکدیگر بمانیم.

*ساختار جبهه متحد اصولگرایی در استان‌ها
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه به ساختار جبهه متحد اصولگرایی در استان‌ها اشاره کرد و افزود: مقرر شده است که در هر استان "یکی از روحانیون مقبول جامعه روحانیت، یکی از سیاسیون، یکی از ایثارگران که دارای جایگاه باشد، نماینده‌ای از جمعیت رهپویان و ایثارگران" شاکله اصلی جبهه متحد اصولگرایی را با هدف استفاده از تمام ظرفیت‌ها و هماهنگی بیشتر تشکیل دهند.
فدایی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: شواهد و اخباری داریم که جریان فتنه در برخی‌ از شهرها از همین الان قصد دارد هر کاری را برای رای نیاوردن اصولگرایان انجام دهد.
وی افزود:‌ برای مایوس‌سازی دشمن به مشارکت هر چه بیشتر نیاز داریم و باید مردم را خانه به خانه برای شرکت پرشور و هر چه بیشتر فرا خوانیم.
فدایی افزود: جریان انحرافی تلاش بر مصادره کارهای مثبت به نام خود داشته و یکی از ترفندهای این جریان نیز این است که بگوید "نگذاشتند ما کار کنیم".
وی در پایان یادآور شد: بسیاری تلاش بر ایجاد گفتمان تقابلی در میان گروه‌های انقلاب دارند تا نظام سلطه بتواند سوءاستفاده‌های خود را انجام دهد.
انتهای پیام/ز10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول