اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته آینده صورت می‌گیرد

اعطای گواهی شهر سالم به فرماندار زنجان

خبرگزاری فارس: هفته آینده گواهی شهر سالم به فرماندار شهرستان زنجان اعطا می‌شود.

اعطای گواهی شهر سالم به فرماندار زنجان
عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: انتخاب شهرستان زنجان به عنوان شهر سالم در نتیجه تلاش و همکاری‌ دستگاه‌های ذی‌ربط در این زمینه به دست آمده است.
وی خاطرنشان کرد: اعطای این گواهی به علت اجرای موفق اهداف سلامت در شهرستان زنجان صورت می‌گیرد.
فرماندار شهرستان زنجان اذعان داشت: با توجه به پیوستن شهرستان زنجان به شبکه جهانی هزار شهر هزار زندگی در سال گذشته با عنوان شهر نشینی و سلامت گواهی شهر سالم به شهرستان زنجان اعطا می‌شود.
وی تصریح کرد: اجرای موفق اهداف سلامت محور برنامه شهرنشینی و سلامت نیز از دیگر فاکتورهای مورد نظر در انتخاب شهرستان زنجان به عنوان شهرستان موفق در زمینه اجرای موفق سلامت شهرنشینی است.
راشاد یادآور شد: این تجلیل توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در یکی از دانشگاه‌های استان اصفهان صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه وزارت علوم پزشکی با در نظر گرفتن استانداردهای مورد نظر اقدام به انتخاب برخی از شهرهای نمونه از نظر رعایت سلامت و بهداشت کرده است.
فرماندار شهرستان زنجان یادآور شد: در هر شهرستان فرماندار به عنوان رئیس کمیته سلامت آن شهرستان انتخاب شده و وظیفه ساماندهی امور سلامت را دارا است.
وی خاطرنشان کرد: انتخاب شهرستان زنجان به عنوان شهر نمونه در تحقق اهداف سلامت شهر نشینی مشروط به فعالیت یک ارگان نبوده و همه ارگان‌های ذی‌ربط در زمینه سلامت در آن دخیل هستند.
راشاد در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در شهرستان زنجان در طول فصول مختلف سال یادآور شد: برگزاری مراسم‌های عزاداری به صورت منسجم و سازمان یافته در ایام ماه محرم نیز از دیگر برنامه‌هایی است که هر سال با همکاری بسیار خوب مسئولان اجرایی و مردم شهرستان زنجان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه امسال نیز همچون سال‌های گذشته دسته‌های عزاداری با نظم و ترتیب بسیار خوبی برگزار شد، اضافه کرد: برگزاری نماز ظهر عاشورا در چند نقطه شهرستان زنجان نیز از اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان اجرایی و همکاری خوب مردم این شهرستان بود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول