اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان خبر داد:

انجام 80 درصد مطالعه پروژه مونوریل‌ شهر زنجان

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان گفت: در حال حاضر 80 درصد مطالعه پروژه مونوریل‌ شهر زنجان انجام شده است.

انجام 80 درصد مطالعه پروژه مونوریل‌ شهر زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر موسوی در جلسه ستاد عمران شهری به برخی از پروژه‌های عمرانی مانند پل غیر هم‌سطح امام حسین(ع) در سه‌راهی بیجار، تملک املاک خیابان زینبیه‌ شرقی و غربی، بلوار ولایت، طرح سبزه‌میدان و ورودی ساختمان شهید دلجویی اشاره کرد و اظهار داشت: انجام فعالیت‌های عمرانی بر اساس نظرات تخصصی و کارشناسی از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.
وی همچنین به سرمایه‌گذاری 240 میلیارد تومانی در پروژه سبزه‌میدان اشاره کرد و افزود: این مقدار اعتبار، نشان‌دهنده بزرگی طرح است که با اجرا شدن این طرح استان به لحاظ مبلمان شهری متحول خواهد شد.
شهردار زنجان با بیان اینکه پروژه تونل شهری نیز در طرح سبزه میدان جانمایی شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه تقاطع امام حسین زنجان 18درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با بیان اینکه مطالعه جامع ترافیکی از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی برخوردار است، یادآور شد: در حال حاضر تملک زمین های اطراف زینبیه شرقی در شهر زنجان به پایان رسیده است.
موسوی با بیان اینکه همدلی، مدیران را برای انجام کارهای بزرگ مجاب می‌کند، تصریح کرد: کسی که به این مجموعه وارد می‌شود به این باور می‌رسد که این مجموعه یک مجموعه هماهنگ و پویا است.
شهردار زنجان با اشاره به اینکه اتحاد و انسجام مجموعه برای یک مدیر خیلی خوب است، گفت: شاید ارزش اجرای چندین پروژه بزرگ به اندازه هماهنگی و پویایی مجموعه نباشد.
وی همچنین افزود: مسئولان شهرداری زنجان به دنبال ساخت پارک‌های ایمن و استاندارد در سطح شهر هستند.
موسوی با بیان اینکه ایمن‌سازی شهری و استاندارد‌سازی لوازم موجود در شهر یکی از الزامات زندگی شهری است، گفت: مسئولان ذی‌ربط در اداره کل استاندارد و شهرداری و همچنین مالکان ساختمان‌ها می‌توانند با اقدامات لازم در راستای ایجاد شهری ایمن و استاندارد برای شهروندان زنجانی تلاش کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول