اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم تاکید کرد

ضرورت ساماندهی تبلیغات شهری در قم

خبرگزاری فارس: استاندار قم بر ضرورت ساماندهی تبلیغات شهری و متناسب‌سازی آن با ویژگی‌ها و هویت شهر قم تاکید کرد.

ضرورت ساماندهی تبلیغات شهری در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم، با اشاره به سالروز حماسه 9 دی، گفت: یوم‌الله 9 دی با نمایان ساختن اوج بصیرت دینی مردم ولایی ایران اسلامی در تاریخ این مرز و بوم ماندگار شد.
وی حضور پرشور و گسترده مردم انقلابی ایران اسلامی را موجب اقتدار نظام و متاثر از درایت و تدبیر مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: یوم‌الله 9 دی توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرد.
استاندار قم با تاکید بر ضرورت بزرگداشت و زنده‌ نگه داشتن یوم‌الله به یادماندنی 9 دی خاطر نشان کرد: 9 دی برگ زرین دیگری در نمایان ساختن تبعیت از ولایت فقیه و بیعت دوباره با امام و رهبری بود.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اجرای مرحله دوم قانون راهنمایی و رانندگی و نقش آن در انضباط اجتماعی تصریح کرد: قانون راهنمایی و رانندگی متناسب با شرایط گذشته کشور بود و تغییر این قانون متناسب با وضعیت کنونی کشور  ضرورت داشت.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور تصویب و اجرای قانون مرحله دوم راهنمایی و رانندگی را اقدامی مثبت از مجلس شورای اسلامی و دولت عنوان کرد و افزود: برای تاثیرگذاری مطلوب این قانون و کاهش جرایم و افزایش انضباط اجتماعی باید به مجریان آموزش‌های لازم ارائه شود تا بتوانند به خوبی این قانون را در جامعه اجرایی کنند.
وی با تاکید بر اینکه مردم و مجریان باید نسبت به قانون جدید و اهداف آن توجیه شوند، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هدف اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی کاهش جرایم، تصادفات و افزایش انضباط اجتماعی است، باید با اطلاع‌رسانی مطلوب و تبلیغات رسانه‌ای رعایت این قانون را به فرهنگ عمومی تبدیل کرد.
استاندار قم همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت ساماندهی مناظر فرهنگی و تبلیغی ورودی‌های شهر قم، تصریح کرد: متولیان این امر باید متناسب با جایگاه و شانیت شهر قم تبلیغات شهری و ورودی‌ها را تغییر دهند.
گفتنی است در این جلسه سند توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان قم نیز مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/ش30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول